Gå til innhold

Vectra B felger på Ny Astra

Ranger emnet


ReVoX

Anbefalte innlegg

Har en 2001 Vectra B hvor jeg har 18" felger 5x110. Vil disse passe på en Astra GTC? Er senter ringen som er viktigst da felgene er laget for vectra'en. Hvordan er det med innpress på disse ovs?

 

Et par ting til også. Skal trimme astra'en med PPC fra BSR men lurte litt på pop-off. Vet noen om hvor jeg kan få tak i det? Samt et skikkelig konfilter.

 

Edit : Ingen som vet?

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

 

Felgene passer med tanke på senterring og boltesirkel. Det du må sjekke er innpress, men mener at Astra H har innpress på 37 så da kan det meste av felger passe.

 

PPC fra BSR gir deg vel 240hk, og det høres morsomt ut! :D

En rekke firmaer leverer pop-offs og konfilter, f.eks: Autopower. De leverer også PPC fra BSR.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!

 

Felgene passer med tanke på senterring og boltesirkel. Det du må sjekke er innpress, men mener at Astra H har innpress på 37 så da kan det meste av felger passe.

 

PPC fra BSR gir deg vel 240hk, og det høres morsomt ut! :D

En rekke firmaer leverer pop-offs og konfilter, f.eks: Autopower. De leverer også PPC fra BSR.

 

Tusen takk for svar! Da får bilen no skikkelig gummi å rulle på.

 

Ja har sett at Autopower tilbyr PPC men de er tilgjengjeld nesten 2000,- dyrere enn søta bror så vet ikke om jeg gidder å handle det hos dem. Kjøpte felgene mine over grensa på post restante og det fungerte smertefritt så tror jeg gjør det igjen. En økning på 70Hk bør merkes det ja onfiredevi

 

Men med popoff på en orignal kanskje ikke så stor turbo har det ikke en tendens til å bli litt fislete lyd? Gidder ikke å sette det på om man bare får en liten fnyse lyd ut av den :p

'05 Opel Astra GTC 2.0T

Audi Coupe GT B2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår