sagene2008 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei, Har kjøpt min toledo 1.6 bensin fra år 99 for en liten stund siden. Den har funket helt utmerket men i det siste så har jeg vel lagt merke til at bilen får trøbbel å startes, får vanvittig høy gass og så snart man slipper clutchen så stopper den. Det har hendt andre ganger mens jeg kjørte, blant annet ved lyskryss. Da har jeg måttet vente litegran før jeg kan starte og kjøre den igjen. Irriterende er det. Sendte den til møller på helsfyr og det var en kar som mente at det kunne være temperatursensor som sender feil signaler til motoren når han registrer feil temperatur, noe som forklarer den ukontrolert høy gassnivået når det skjer! Har noen vært borti noen lignende med deres bil? Fint med tilbakemeldinger! vennlig hilsen, Visar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hei, han har nok rett, men byttet han ikke denne delen for deg i samme slengen hvis han mente det? Hadde selv dette problemet på familiens 98" Octavia og da fikset det seg med bytte av en eller annen tempføler til kjølevesken til 248,- kr Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg