danijoh Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei! Jeg har akkurat kjøpt en Audi A3 '97 1.8l =) Jeg må få åpnet dørplaten for å fikse vinduet, vinduet går ned, men ikke opp. Tror det er fordi vinduet ble forsøkt åpent, mens det var frosset i vinter. Nå kan man kjøre vinduet ned, med jeg får det ikke opp igjen uten å bruke makt. Problemet er at jeg ikke får av platen i døren. Jeg har funnet 3 skruer den er festet med(en på hver side øverst, og en ved dørhåndtaket), og vet jeg skal dytte platen opp. Men den sitter fortsatt helt fast. Har vært på Møller i Horten, men de var lite behjelplige. Noen som har vært borti dettte og vet hvordan man får den av? På forhånd takk=) Siter Audi A3 1.8l '97 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danijoh Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei!Jeg har akkurat kjøpt en Audi A3 '97 1.8l =) Jeg må få åpnet dørplaten for å fikse vinduet, vinduet går ned, men ikke opp. Tror det er fordi vinduet ble forsøkt åpent, mens det var frosset i vinter. Nå kan man kjøre vinduet ned, med jeg får det ikke opp igjen uten å bruke makt. Problemet er at jeg ikke får av platen i døren. Jeg har funnet 3 skruer den er festet med(en på hver side øverst, og en ved dørhåndtaket), og vet jeg skal dytte platen opp. Men den sitter fortsatt helt fast. Har vært på Møller i Horten, men de var lite behjelplige. Noen som har vært borti dettte og vet hvordan man får den av? På forhånd takk=) Fant en lignende tråd, beklager å ikke ha lett godt nok, skal ut og prøve nå ;) Siter Audi A3 1.8l '97 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 står en skrue oppe på begge sidene av døra. å 2 på det håndtake. du må ta av den plastgreia der du skrur ut den ene skruen å bak der sitter siste skru:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 fant du min? står alt du trenger å vite:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg