Rollerburger Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Jeg skal hente min nye bil ila en ukes tid eller to, svart metallic Toyota Avensis Er nye biler godt behandlet (polert osv) når de leveres, eller skal jeg gjøre noe med engang selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hvis bilen ser bra ut så legg på en sealer med en gang du får den. Pleier ikke akkurat og være holdbare stoffer de legger på bilene på klargjøring. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Vi bruker nybil polering (Maxglans fra Applied/MaxWax) ved klargjøring av nye biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Om jeg får ny bil, er det rett hjem og: vask clay rens poler beskytt Mye dritt i lakken på nye biler, ikke voldsomt imponert over enkelte nye biler, og det er vel ofte en Quick wax de benytter ved klargjøring. skjønner da dette godt, da de har en smule med biler som klargjøres, og kan ikke kjøre 5 steg på hver bil. så jeg hadde gitt den full pakke jeg....morro å gjøre det på ny bil også da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg