audigeneral Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei. Er det noen som har erfaring med demontering av støtdempere. Her om dagen skulle jeg sette på senkefjærer men jeg fikk ikke "delt" demperen slik at jeg fikk av fjøra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Har nettopp gjort det selv. foran eller bak du sliter? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeneral Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Det er framme.. Fikk av demperen med fjøra på men fikk ikke demontert demperen. det var en spesial bolt på toppen av demperen som jeg ikke fikk av. det er en umbrako skrue på toppen av bolten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 denne må du sette en pipe på, 17mm tror jeg. (eller var det 18?) så holder du pipa med en tang og stapper en umbrako gjennom hullet i pipa og skrur. disse kan/skal sitte godt Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeneral Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Ok. takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg