navlelo Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei, var ute å spann litt i kveld, så begynte diffen min å ule veldig, så virker det ut som den hakker. Når jeg gir på, (akkselrerer) så forsvinner lyden. Når jeg svinger og slakker (triller) så uler diffhuset veldig. I værtfall så virker det ut som lamellene mine er ødelagt. Men jeg vil gjerne invistere meg i en sperre-diff. Med 25% eller mer. Noen som har noen forslag? jeg snakket med Dan på diffsonline.com, og han spørr hvilken utvekksling jeg vil ha, jeg vil gjerne ha litt mer aks, hvis det er mulig... Noen som har andre innspill om hvor jeg kan få tak i sperre? Hvilken utvekksling er bra? Håper på gode svar ! :D :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navlelo Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg