brommle Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Var ute å kjørte her om dagen da bilen/motoren kuttet. Måtte fraktes til ford verksted der det viste seg at kamakselføleren hadde røket. Kostet meg 4000.- ink.arb delen kostet nesten 1900.- Er det noen andre som har hatt motorproblemer med exursion diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exursion Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Var ute å kjørte her om dagen da bilen/motoren kuttet. Måtte fraktes til ford verksted der det viste seg at kamakselføleren hadde røket. Kostet meg 4000.- ink.arb delen kostet nesten 1900.-Er det noen andre som har hatt motorproblemer med exursion diesel. Hei! Har en 2001 excursion 7,3 diesel som hadde problemer med at denn kuttet motoren. det viste seg at det var kamaksel possisjonssensoren som var dårlig. kontaktet ford og fikk vite at dette var en garantireparasjon. Føleren ble byttet uten noen kostnader for meg Siter Excursion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_BG1 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Er da ganske greit å få den på garantien! :) Koster vel en 500 for den originale. Tar ca 5 minutt å bytte. Hørtes litt vel mye ut med 4000... Selv har jeg byttet til en som tåler litt mer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg