Gå til innhold

Bilen dør, :/ 16v motor.

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Bilen døde i dag. rett og slett døde i tenning. skjedd et par ganger nå. slutter rett og slett å gå. aldri vært borti noe lignende.

får start på den. går et par min på lavt turtall og så stopper.

fikk kjørt den ca et par kilometer i dag og i en nedover bakke stoppa den. satt den i tredje gir og prøvde trillstarte men null fiks. stoppa i bånn av bakken og fikk til slutt start på den. og fikk såvidt kjørt den hjem før den tok helt kvelden igjen. noen som har erfaring med samme problem? var masse regn ute men ikke noe fukt i motor rommet og rundt tennings komponenter. har også hatt start problemer generelt for tiden. hva kan være galt? noen som har tips på ting jeg kan sjekke? har delebil tilgjenngelig i morra så kan plukke over noen deler derfra og teste.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Går bilen ujevnt også Rolf?.. isåfall ville jeg sjekka om tenninga er justert riktig.. og at registeret er der det skal.

har gått litt ujevnt også. men som regel bare når den er kald. er jo ettertenning til tider også. noe du vet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GARANTERT halv giveren!Har hatt samme problem selv!

Byttet halvgiveren,så gikk den som ei klokke igjen!

En kammerat av meg med GTI 16v,har også hatt samme problem!

En nye halvgiver koster ca 6-700kr

Http://www.brennvin.net

- 1990 Golf 2.0 GTI MK2

x 1977 Opel Ascona B 1.9S

x 1978 Opel Kadett C 2.4i

x 1988 BMW 325i Touring

x 1990 Golf Sport 1.8

x 1983 VW Jetta 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider