Tuningpower Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Kjøpte gullet mitt i August 07, og har siden vært stormende forelsket i den :D var helt orginal når jeg kjøpte den og har oppgradert litt småtteri her og der til nå! Så ble 60mm apex senkesett kjøpt samt hvite blinkers, lånte noen 15" av en kompis også ei stund! Hadde også fått den Eu godkjent og fått skilt på Gullet:) Etter ei stund så kom jeg over disse 13" felgene som jeg bare måtte ha!! Feite syns nå jeg!!:D Litt Specs: Omega 2.4 motor med 2.2i svinghjul og clutch og sportsfilter GT/E 1000 Forstilling med 2.2i skiver og 2.4i Calippere 1600 Bakaksling 60mm apex senkesett 7x13 Alufelger av ukjent merke! Sabelt rallyratt Bi Xenon i frontlykter! :D Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaduttkarn Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Pen bil det ;DD blir sikkert fett det der :D Edit: hvor fikk du tak i felgene du har på siste bildet ? ;p Siter http://www.Omc.no Opel Kadett C 1974 1.2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 stormforelsket er eg og i min kadett c :P kom seg med hvite blinkersa og senk..synst 13" felgene var tøffest;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Pen bil det ;DD blir sikkert fett det der :D Edit: hvor fikk du tak i felgene du har på siste bildet ? ;p en kompis hadde di liggende etter en golf han hadde... har ikke peiling på hva slags felger dette er:P men jeg syns de er tøffe:D Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaduttkarn Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 hehe ja dem var stilige ;DD Siter http://www.Omc.no Opel Kadett C 1974 1.2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RacerDassa Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Tøff bil! men kor fikk du tak i 1600 bakaksling og kosn er det med ombygging Siter Mercedes 180 Kadett B 72=) Leke/prosjektbil Dodge Power wagoon w300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 fant annonsen på autodb!;) trenger ikke noe ombygging får å få på 1600 akslingen om det var det du lurtepå? må selvsagt lage ny mellomaksling når 2.4'n skal i da;) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hvor fikk du tak i kvite blinkers? har du hvite på sidene også? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 kjøpte de hos rmh motorsport for 700kr:) også har jeg lakkert husene svarte innvendig! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 åja! dem passe til city J også sant? sånn 1600 bakaksling, kor store e dem? tåle dem masse? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 så lenge du har c2 fronten så er det likt på alle modellene.. utseende messig så er de stort sett lik 1200.. tåler ikke så alt for mye.. men fordelen er større bremser og så passer manta gte sperre inni kardangen! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 åja.. har ikke så masse peiling på kadettane enda.. kjøpte min for 2 uke sia.. åja! jamen det e jo fett! har du vært inne på -{ ENGELUND-RACING.COM }- ? der e det to kadetta;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 har jo ikke vært noen oppdateringer der på årevis.. finnes jo mye andre fete kadetter rundt omkring!:) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 jaja! ja gjør jo det.. men den åtteren han har i "situasjon" vogna den e 5.7 liter. vet du om han har gjort nåkka med fronten for å få plass? forlenga den på nån måte? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 kjøpte de hos rmh motorsport for 700kr:) også har jeg lakkert husene svarte innvendig! samma gjorde eg og:) isteden for å ha orange bakgrunn liksom:S så synst det er ser finest ut med svart i blinkhusene;) hva andre planer har du tenkt å gjøre med bilen da? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg