VilleW Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Heisann godtfolk :) Jeg satt og så på noen bilder, og jeg fant ut at det var anderledes dørtrekk på de bildene jeg så enn de som faktisk er i bilen min... De som er der nå, har høytaler-slotten oppe ved dashen, og de andre har de nesten midt på døren :) Da var spørsmålet; noen som vet om disse passer om hverandre? Jeg har da den dørtypen som har dørhåndtaket helt ut i kanten. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Tar og bumper denne; ingen som aner noe? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Tar og bumper denne; ingen som aner noe? :) spør arne johann!! haha!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 spør arne johann!!haha!!! Heh, Espen, tviler på at han kan så må om interiøret; er vel mer motor-mann han ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Legg ut bilder... mente eneste forskjellene mellom første modellen og facelift'en kun var grilltypen; Perforert hullgrill i første og "nettinggrill" i faceliften... de står nok på samme plassen uansett. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Vel, siden jeg er ganske trøtt nå, og genrelt ikke duger til og tegne i PS, prøver jeg med dette ;) Dette er typen jeg har nå; den røde ringen symboliserer høytaler-slotten. Plasseringen gjør at denne sender 96% av all lyden rett inn i siden på dashen Denne her derimot har høytaler-slottene nesten nede ved clutch-pedalen. Dette har jeg bare sett på tegninger, så jeg vet ikke om det eksisterer engang, var derfor jeg lurte :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piitrus Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hei! Jeg har en citroen zx 1.4i 1996 Jeg har høytaler slottene nede ved clutch-pedalen så dette er vell noe de har kommet med etter 94 modellen. om man kan få tak i noe som passer d vet jeg ikke, ta hør me en citroen forhandler. Siter Citroen ZX 1.4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
citroen 1,9 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 (endret) Kjører da en 98 mod, med høytalerene oppe og ikke nede, så da kan det ikke være mange år de hadde det da ;) Varier kanskje noe fra mod, til mod, tur det er en grei sak å bytte,med der er noen ledninger til speil å vindu som du kanskje må skjøyte da. Endret Januar 9, 2010 av citroen 1,9 Siter Citroen ZX 1.9TD Citroen Xantia 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg