vschaug Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Heisann.. Jeg bestilte noen alu. felger på Superstyling som jeg fikk igår (etter 5uker). Jeg tar selvfølgelig å bytter dekk med det samme i og med at jeg kun har vinterdekk fra før av, men(!) når jeg kommer til siste dekket, som jeg skal presse senterringen inn i, så viser det seg at de folka ikke har borra opp eller utvidet hullet der senterringen skal sitte. Jævlig irriterende, og jævlig typisk! Jeg har ikke tid til å vente i nye 5 uker på at de skal fikse dekket osv. Så spørsmålet er da om er det noen som freser ut hullet eller gjør sånne jobber? Eller MÅ det inn til fabrikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Et godt mekanisk verksted klarer nok å dreie ut dette. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 aiit ;) Er snakk om 2,5mm på hver side liksom, som tilsvarer 5mm tilsammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Da ringte de meg fra Superstyling og sa at jeg bare kunne sette felgen på bilen uten å bruke senterring. Er helt ny på bil så kan det bli noen konsekvenser ut av dette? Med senterring: Uten senterring: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har opplevd at kunder klager på vibrering når de kjører i høyere hastigheter, motorvei, landevei osv. Da fikk vi tak i senteringer og problemet var løst. :) Så jeg mener det har ganske mye å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Okey, skjønner ;) Men kan jeg bare få dem til å skaffe en senterring som passer til felgen nå? Som har en diameter på 67,6mm istede for 72,6mm, eller må jeg sende inn felgen for å få riktig str. på hullet til den orginale senterringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Er ikke noe problem å frese opp senteret litt, haddde du bodd litt nærmere skulle jeg gladlig tatt den lille jobben for deg:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Det er ikke verre enn det nei :) Hehe, hyggelig at noen kunne ha hjulpet. Men da kan jeg jo bare ta med dekket ned på verkstedet her nede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Der er en halv times jobb,enkelt og greit:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Herlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ville klaget, er kjipt å ha 1. felg som ikke er lik, eventuelt kjøp smalere ring, men uansett er det vanskligere å selge da. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 yeah, men ekke hypp på å vente 5 uker på 1 felg ass.. Superstyling sugde når det kom til frakt.. Men skal få frest den opp imorgen på biloppretter verksted, så da får jeg satt inn den orginale ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg