Tutty Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Her kommer jeg til å legge in bilder av biler jeg har spottet, stort sett i Oslo sentrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 den peugeoten med Gatebil klistremerken er bare såå harry ass, har spotta den flere ganger i Oslo , er bare til å le av.. skjønner ikke helt hva som er poenget hans med klistremerkene bak på luka der .. :Sangry2 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Likte den 3??, hehe ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Likte den 3??, hehe ;) Sikkert 316 :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Sikkert 316 :P Det er en 320i.. Men om den er ombygd til noe grommere eller ikke er en annen sak.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tords0905 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hmm, er det noen som har sett en limegrønn / lysegrønn metallic golf med bodykits på majorstua i dag? Noen som vet om det er noen fler bilder av den florerende på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Her kommer det noen nye bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 fikk med deg filminspillingen i suhmsgt her om dagen? så dem selv da di spilte inn. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ingen som har spottet varebilen vår?:P merkelig, er rundt i hele oslo hverdag:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 fikk med deg filminspillingen i suhmsgt her om dagen? så dem selv da di spilte inn. Nei jeg tror da ikke det.. Disse gamle tyskerne var fra Huitfeldsgate i dag. Drev med filminspilling der hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Nei jeg tror da ikke det.. Disse gamle tyskerne var fra Huitfeldsgate i dag. Drev med filminspilling der hvertfall.. ah, bare kjente igjen bilene. di var i suhmsgt når jeg så di bare ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Skal hilse og si at Accord gjør seg godt med diffuser-fanger, doble potter, krom rundt alle vindusglass (og rundt litt av lykteglassene), samt gravmøkk fra 90-tallet… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Skal hilse og si at Accord gjør seg godt med diffuser-fanger, doble potter, krom rundt alle vindusglass (og rundt litt av lykteglassene), samt gravmøkk fra 90-tallet… Fyfaen er det mulig... bare gled deg til sommeren du ;) da er du nemlig denne bilen i sentrum gatene med full trøkk i form av musikk.. ligner på musikk iallefall.... Denne hadde engang i tiden chrom spinners .. hahaha...Tror noen må vise han veien til huggern.. Positive med denne bilen er at han iallefall får 1500,- i vrakpant :):):) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDaniel Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Det er en 320i.. Men om den er ombygd til noe grommere eller ikke er en annen sak.. ;) den blå e30 er gamle bilen min. ombygd til 325.. tøff bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Fyfaen er det mulig... bare gled deg til sommeren du ;) da er du nemlig denne bilen i sentrum gatene med full trøkk i form av musikk.. ligner på musikk iallefall.... Denne hadde engang i tiden chrom spinners .. hahaha...Tror noen må vise han veien til huggern.. Positive med denne bilen er at han iallefall får 1500,- i vrakpant :):):) hahah.. går den bilen seriøst i oslo?? skal be han seriøst høgge den bilen hvis jeg ser han.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg