audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Halla:) tror jeg så deg på hasle idag(shell) hvis jeg ikke tar feil. var en grønn caravelle som tuta og hilste:) Yes, det var meg ja ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Skjønner igrunn ikke hvorfor skal klage så mye på den røde golfen?greit nok den er mongostylet..men er likevel mye finere enn utallige volvo 240 og golf 2 som kryr rundt overalt?! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Yes, det var meg ja ;) Hehe, satt på jeg, biraz kalabalikdiyda 4 stk inni hahahaha:D Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Møtte rånere på shell mortensrud igår. var en mb e-klasse, golf2 blå, og en rå volvo:) har noen spec om den volvon som var der? eller sett den? var todelt farge på den fin bil:) lurer på om det var en v70 men... Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ja ja folkens, ikke la nå tråden dø ut:) Jeg spotta idag den nye m3en på vei til jobb med fattern. alt gikk rolig helt til jeg så den med mine EGNE øyner stå noen meter unna meg! PS: Sterke bilder Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Den bilen er bare sååå hardcore!!! Nice bilnummer...gamle nødnummeret (112) i sverige :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Den bilen er bare sååå hardcore!!!Nice bilnummer...gamle nødnummeret (112) i sverige :D /M Ville likt å hatt den der i garasjen min:) btw, den bilen din er rå:P spotter deg nesten hverdag:P tenkt å gjøre noe mere med den? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Ville likt å hatt den der i garasjen min:) btw, den bilen din er rå:P spotter deg nesten hverdag:P tenkt å gjøre noe mere med den? Takker :D Skal ikke gjøre så mye mere enda...ligger ute for salg nå til fordel for stasjonsvogn. Hvis jeg ikke får den solgt så blir det sikkert mere HK og senk. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Takker :DSkal ikke gjøre så mye mere enda...ligger ute for salg nå til fordel for stasjonsvogn. Hvis jeg ikke får den solgt så blir det sikkert mere HK og senk. /M hva slags stv?:) m Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 hva slags stv?:) m Enten Octavia RS1 stv, Octavia 2.0 TDI eller Astra CDTI (150 hk). Spørs hva jeg finner ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Enten Octavia RS1 stv, Octavia 2.0 TDI eller Astra CDTI (150 hk).Spørs hva jeg finner ;) /M Skal du ha traktor? Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Haha, vi får se hva det blir....hvis det blir noe ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg spotta igår en bmw 3serie e36 coupe svart farge, svær monster frontfanger, enormt bakfanger med 2 japse potter(loff) ufattelig stygge sideskjørter, ikke minst chrome felger + + +.. noen som har sett den? ikke minst så hadde kisen en såkalt (M3) merke på bakluka, skikkelig stickers tuning.. tror jeg spotta den på bøler Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg spotta igår en bmw 3serie e36 coupe svart farge, svær monster frontfanger, enormt bakfanger med 2 japse potter(loff) ufattelig stygge sideskjørter, ikke minst chrome felger + + +.. noen som har sett den? ikke minst så hadde kisen en såkalt (M3) merke på bakluka, skikkelig stickers tuning.. tror jeg spotta den på bøler hahaha , den bilen ja , er ny i byen her den.. Ser den hverdag.. og den er HARRY !!! alle ser at det er en 316 eller 318 , men han tullingen har satt på M3 emblem :S er bare helt latterlig ... Hvis noen har lyst til å rive av noe av det stygge på den bilen så er adressen : Solbergliveien 87-91 (oppsal/oslo) legger ut adressen og regner med at INGEN vil stjele den bilen uansett hehe .. Men skal ta bilde av den imorra.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne. V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være. Den har ikke jetmotor.. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg