Møllergutt Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 dette er god bilen det, angående lanker passaten, kom til jobben min non dager sia, kul den da Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 KUL???? Er du full du eller? Masse jall og offroad understell??? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 dette er god bilen det, angående lanker passaten, kom til jobben min non dager sia, kul den da den der kan du PÅ LANG avstand se tilhører en srilanker! fy faen hva er det med de gutta der og 1997 styling egentlig?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 dette er god bilen det, angående lanker passaten, kom til jobben min non dager sia, kul den da Han merka til slutt at ///MPOWER streamer ikke hører på en passat:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 den der kan du PÅ LANG avstand se tilhører en srilanker! fy faen hva er det med de gutta der og 1997 styling egentlig?! Tradisjon,og atter tradisjon:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 jeg kødder da Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 jeg kødder da Ossen går det med 323en din? legg ut no bilder av den da kompis:) har ikke sett den enda.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 WTF, lanka dude i en Passat!? Trodde alle kjørte Avensis.....hmm /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Ossen går det med 323en din? legg ut no bilder av den da kompis:) har ikke sett den enda.. bilen skal bli bra, setter ut bilder etter montering av momo 17" felger..men du vet den filmen de lager som kommer ut i januar da jeg fortalte at jeg så bmw cab og nissan, den heter tomme tønner eller no. Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 WTF, lanka dude i en Passat!?Trodde alle kjørte Avensis.....hmm /M avensis?.. de fleste kjører vel egentlig gamle accorder;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 avensis?.. de fleste kjører vel egentlig gamle accorder;) Generasjonsskifte på gang nå vettu RDL... ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 avensis?.. de fleste kjører vel egentlig gamle accorder;) Ikke den nye da, kun gammelt ræl ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 dette er god bilen det, angående lanker passaten, kom til jobben min non dager sia, kul den da hahah.. husker jeg så den på nedre Furuset. Nesten så jeg kjørte av veien. Forresten en pakkis som eier bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Kjørte hjemover igår, og jaggu møtte jeg ei fin kolonne fra Påssje åwners cløb norwegen :) Fra ikea slependen ca og utover. Så ut som de hadde det moro der de cruiset tidlig lørdags morgen :) Ellers var det jo mye kult på streetmeet igår :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Noen biler jeg har spotta den siste tiden. Saab med EBC skiver foran og bak + redstuff. Rema 1000 Ryen. Golf Mk5 R-TSI. Kalbakken. Audi RS6 Avant. Rådhusplassen. Porsche :) Vika Parkeringshus. VW Lupo. Jessheim. Ferrari Testarossa. Strømmen. VW Vento. Sogn. Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg