audi__a41.8t Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hvis jeg ikke husker feil så er det samme person som eier Koeniggseggen , ferrarien og aston martinen.. Han driver et firma på ulven i oslo.. Han fyren har vel og en Bentley og en Mercedes GL420 hvis jeg ikke husker feil .. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Det er Alf Ulven som eier de bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Var inne og kikket på denne tråden tidligere idag, og jeg måtte nesten trekke litt på smilebåndet av den Accorden. Etter en stund forlot jeg bilforumet for å ta min daglige Finn.no jakt etter potensielle nye leketøy, gjett hva som dukket opp:P Umar is selling his sweet ride! "Denne bilen vekker mye oppmerksomhet" <-- stemmer jo, har tross alt kapret denne tråden ganske bra:P Mvh Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Var inne og kikket på denne tråden tidligere idag, og jeg måtte nesten trekke litt på smilebåndet av den Accorden. Etter en stund forlot jeg bilforumet for å ta min daglige Finn.no jakt etter potensielle nye leketøy, gjett hva som dukket opp:P Umar is selling his sweet ride! "Denne bilen vekker mye oppmerksomhet" <-- stemmer jo, har tross alt kapret denne tråden ganske bra:P Mvh Faen så rått! fikk meg god latter her:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 WTF? Utrolig at noen bruker så mye tid og penger på å (over) style en bil uten å gjøre noe med det tosifrede antall hester :hammer Noen som har vært og sett på bilen? A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Vi skulle hatt kronerulling her på forumet for å kjøpe bilen! Så kunne vi kjørt den over gata før vi gikk løs på den med slegge etc. Det hadde blitt priceless:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Et par gamle Caprier ved Frognerkilen Hel og pen Horizon der også Nyyydelig E12 ved Høvik Toyota-kvalitet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jeg kjørte forbi den omtalte røde Golfen (broren til han med accorden?) igår kveld på vei hjem fra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Spotta begge bilene på Grønland idag :P Ferrarien er det naboen min som eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kanskje vi bør oppdatere denne tråden litt:) ingen som har sett noen grombiler da? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 WTF? Utrolig at noen bruker så mye tid og penger på å (over) style en bil uten å gjøre noe med det tosifrede antall hester :hammer Noen som har vært og sett på bilen? A haha denne bilen har orginalt faktisk 110hk ifølge mekonomen's sider >< han vet ikke hvordan motor han har engang =P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Noen som har sett den grønne E36 316/318 med beige tak,panser og bagasjelokk ???? er skikkelig overstylet.. Men det aller morsomste med den bilen er at eieren har settet på M5 emblem bak... fikk så lættiss ass... M5 emblem på 3 serie :S:S Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hadde han litt flaks når han parkerte eller? Ikke mye klaring under rumpa der! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Noen som har sett den grønne E36 316/318 med beige tak,panser og bagasjelokk ???? er skikkelig overstylet.. Men det aller morsomste med den bilen er at eieren har settet på M5 emblem bak... fikk så lættiss ass... M5 emblem på 3 serie :S:S har sett tilfeller hvor folk har satt på m3 emblemer bak 316'er og slikt:=) sett den røde bmw 3-serien i carl berner med 5-serie front? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Spotta noen par biler på skolen og litt over alt. Sinnsyk fin og grom lyd i den Lexus'n, Evo'n og Supra'n fytti rakkern hvor den Evo og Supra'n gikk. Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg