Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet


Tutty

Anbefalte innlegg

Spotta en ekte RACERBIL på Statoilen ved Smestadkrysset her om dagen.

 

Smestadkrysset3.jpg

 

Smestadkrysset2.jpg

 

Smestadkrysset.jpg

 

Viktig med bra kjøling når du mest sannsynlig har et ekstremt høyt effektuttak ;)

 

HAHA Denna lå jeg siden av i røsj trafikken for en måneds tid siden ( en kar med skinnjakke og lant hår som kjørte den , så ut somm en lystig kar med et brett smil ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er det som er så fint med bil.Det finnes i alle variasjoner, akkurat som menesker, noen liker morra og noen liker datera.

ja selv er jeg vel enig ar den ikke var pen men han som lagde den synes nok det og all ære til han for det.

tenk å kjedelig det hadde vært hvis vi alle hadde samme smak.

alle hadde kanskje kjørt i sorte volvoer? nei fy f¤#" vi får heller være glad det er et stort mangfold,ellers hadde vi jo ikke hatt noe å diskutere her heller :-)

Ha en riktig god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
HAHA Denna lå jeg siden av i røsj trafikken for en måneds tid siden ( en kar med skinnjakke og lant hår som kjørte den , så ut somm en lystig kar med et brett smil ;)

 

Ja han er en lystig kar ! Møtte han på Statoil på Bogstad i sommer, og som Peugeot-fanatiker så måtte jeg jo bare bort å slå av en prat og ta noen bilder...

 

309pBogstad1.jpg

 

309pBogstad2.jpg

 

309pBogstad3.jpg

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Eier'n har nok mer glimt i øyet enn mange her inne.. ;)

 

 

Eirik

 

You`re too right, mate ! Fikk et kort men veldig godt inntrykk, og jeg syntes det står respekt av folk som til de grader greier å ikke bry seg om hva folk mener om bilen du kjører, håret ditt, fargen på jakken osv.osv. og ikke nok med det, men i tillegg å tørre å "ta den såpass langt ut" som han gjør med den Puggen.... Blir nesten litt misunnelig på fyren jeg !

 

Må være utrolig deilig å være så avslappet i forhold til de fleste andre folks konstante jag etter status og oppmerksomhet.

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, morsomt og se at dere kommenterer den grønne puggen, det er en kompis av meg som eide den, den er nå dessverre vraket da. (Etter myyyyye morro med den, litt destruction derby osv, den kunne ikke kjøres til huggern selv :p)

Ganske artig den bilen der...

Eiern trengte en bil, gikk på finn, listet opp biler fra billigst til dyrest og den billigste bilen som funket og var eu-godkjent var denne puggen.

Kostet vel ca 5000kr.

 

Bilen ble malt med bengalakk og en vinge som lå liggende og slenge ble skrudd fast.

Hoodscoopet hjalp faktisk med og få kald luft inn på KN filteret som var montert under hooden, så det var ikke heeelt ut-av-dage...

Men ja, han som eide den skal du lete lenge etter for å finne noen med samme bilglede!

 

Nå som det er snø så passer det bedre med en gammel sierra enn puggen, hehe..

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår