Mikael1977 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Den potta var kanskje litt stor? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Skikkelig ræcing preg over den der! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 spotta en drit rå impreza på bjølsen idag. den var hvit med sort panser og sort vinge hvis jeg ikke husker feil:) mulig det var 2.0turbo motorn hørte ikke lyden:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Spotta en knæææsj gul jetta 2 i Ski i dag. Med gule lykter å.. Den var... gul as :p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Spotta en knæææsj gul jetta 2 i Ski i dag. Med gule lykter å.. Den var... gul as :p hehe Godkjent Jetta VR6;) Gule rallye front osv osv:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 spotta en drit rå impreza på bjølsen idag. den var hvit med sort panser og sort vinge hvis jeg ikke husker feil:) mulig det var 2.0turbo motorn hørte ikke lyden:P Hvis vi prater om samme så har den stått utenfor hos meg i 2 dager :) så ut som en veldig gjennomført impreza :) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvis vi prater om samme så har den stått utenfor hos meg i 2 dager :) så ut som en veldig gjennomført impreza :) så ut som den var ferdig bygget ihvertfall:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Spotta en knæææsj gul jetta 2 i Ski i dag. Med gule lykter å.. Den var... gul as :p hehe Han karen som eide den før bor like ved meg. Parkerte han på svinga uti her en gang med Preluden.. hehe Hvis han ga på da. Tror det da han lå helt i ræva mi på rettstrekkene. Denne prezaen folk snakker om? Endret Mars 1, 2009 av alex_89_p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 så ut som den var ferdig bygget ihvertfall:) ja det får man si Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Han karen som eide den før bor like ved meg. Parkerte han på svinga uti her en gang med Preluden.. hehe Hvis han ga på da. Tror det da han lå helt i ræva mi på rettstrekkene. Denne prezaen folk snakker om? var det denne jeg lå etter på lørdag ved Flateby med 3 unge gutter i bilen ... lå etter deg i denne blå saaben...... Endret Mars 1, 2009 av saab hirsch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 var det denne jeg lå etter på lørdag ved Flateby med 3 unge gutter i bilen ... lå etter deg i en blå saab...... er det du som kjører den blå saab`n med aluspoiler på? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) ja med alu skinne på bak luken ja og en litt større takspoiler enn på bildet. Endret Mars 1, 2009 av saab hirsch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 er det du som kjører den blå saab`n med aluspoiler på? eeeh nei når jeg tenker etter er ikke den bilen min. det er en sedan med stor alu vinge på bakluken. den har vel en 120 hk sugemotor .jeg har en stv . se bildet i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 eeeh nei når jeg tenker etter er ikke den bilen min. det er en sedan med stor alu vinge på bakluken. den har vel en 120 hk sugemotor .jeg har en stv . se bildet i tråden. så bildet du la til nå. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Eg såg ein kvit Hummer H2 igår, det var ein limosin. Den hadde 3 akslingar. Eg såg den ved Thon Hotell Slottsparken. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg