Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet

Tutty

Anbefalte innlegg

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, den har 150hk hvis jeg ikke tar feil, leste om den på forumet. var snakk om 2.0l motor eller no. den var høyrestyrt:)

Ok. Da må det være kjipt å kjøre Skyline, hehehe..

btw: tror jeg spotta deg på helsfyr med e30n din hvis jeg ikke tar feil:)

Det tror jeg nok ikke, hvis ikke noen har stjålet den da :)

Står tørt og fint i garasjen gjennom hele vinteren den serru.

Det er dog en som faktisk har en E30 M-Tech 2 i samme farge som meg her i Oslo, men den er litt sliten i lakken. Tipper det var den du så :)

Edit: Hvis du derimot ser en ordentlig tøff og hvit Golf 2, DA er det meg :D høhø..

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den R34'n der spotta jeg på Sollie plass også, på vei hjem fra jobb.

150 hk? Trodde ikke Skyline kom med så små motorer jeg.

Edit: Den var høyrestyrt, right?

Bilen er er 2 liter ja, 4 sylindra NEO motor på 150hk, er vel samme som sitter i primeraen.

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er er 2 liter ja, 4 sylindra NEO motor på 150hk, er vel samme som sitter i primeraen.

ja, helt riktig. det jeg lurer på er, hva har de gjort med denne bilen for å registrere den? skyliner kom vel ikke med denne motoren? kan man evnt ta motor bytte til rb25 eller rb26 etter det?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da må det være kjipt å kjøre Skyline, hehehe..

Det tror jeg nok ikke, hvis ikke noen har stjålet den da :)

Står tørt og fint i garasjen gjennom hele vinteren den serru.

Det er dog en som faktisk har en E30 M-Tech 2 i samme farge som meg her i Oslo, men den er litt sliten i lakken. Tipper det var den du så :)

Edit: Hvis du derimot ser en ordentlig tøff og hvit Golf 2, DA er det meg :D høhø..

hehe ja, må passe godt på den bmwen:P ja da er det den bmwen jeg så da:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som å kjøre en litt tøff primera det der da:)hahaha..

kjedelig bli frakjørt av en golf GTI lism når du har "grombil":hello:

Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK

Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk

Ford sierra cosworth lekebilen

Bmw 520 E34 Vinterbil solgt

Nissan 200sx S14a bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, en blå r32 ja! Visste ikke at det var en mann i den alderen som kjørte den? Den sto foran meg i krysset, og dro lett fra meg i min 518 :p

e34'en er også blå, men noe mørkere.[/quote

Mye gamp er det i den R32'en?

Audi A3 1.8T 3. Etappe VRÆK

Ford Sierra 87.3dørs mk1 Vræk

Ford sierra cosworth lekebilen

Bmw 520 E34 Vinterbil solgt

Nissan 200sx S14a bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt riktig. det jeg lurer på er, hva har de gjort med denne bilen for å registrere den? skyliner kom vel ikke med denne motoren? kan man evnt ta motor bytte til rb25 eller rb26 etter det?

Joda, denne bilen er orginalt levert med denne motoren, denne ble registrert før forbudet trådte i kraft, mulig den også er registrert på motorhistorisk, hvis den er det, så har han ikke lov å gjøre noen forandringer i det hele tatt...

mulig er det jo, men det koster nok en formue og han kan se langt etter skilter på den...

Spotta rød Honda S2000 på hauketo,så fulgte du etter oss og blei en morsom tur helt til lambertseter hilsen Bmw 525:)

han bor vel her oppe på Lambertseter, har kjørt nedover mot hauketo med han et par ganger på vei til Kolbotn:)

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider