Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet

Tutty

Anbefalte innlegg

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P

Skulle til Gjøvik/Hamar på et bimmers treff, så vi tok følge fra Skedsmo.. Men Torak glemte og fylle bensin der, så måtte innom Statoil òg gitt :D

Han pleier som regel og parkere bilen hjemme, jeg pleier og bruke den inn til Oslo, men aldri nede i selve byen, kommer jo ikke fram noen steder nedi der omtrent.. Så størst sjanse for og se bilen må være på E6 fredag og søndag (eventuelt Alnabru/Ulven området på kvelden) :D

Åja.. Så ut som du glemte at dere skulle inn på Statoil siden du kastet deg ned på avkjøringa hehe. Ja, er ikke noe særlig å kjøre med stiv bil i Oslo. Jeg får blinke nesten gang jeg ser en av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har spotta på noe kule peugeot 306 her i oslo?

Å jo.... Både titt og ofte ! Har ikke du ? Står et i hvertfall et par tre-fire stk. dritstilige noen i området rundt Fagerborg og på Bislett...:yummy:

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!?

Han såg jeg på Stanseveien/Kaldbakken tidligere på dagen i dag...

Den gikk rimelig greit da, men ser ut som at han har fått seg litt problemer nå... tjiipe grejjer dette :(

/M

Aiai.. det så ikke bra ut, ser ut som om det er veteranskilter på den også, hvis det er en original ac så er det nesten en tragedie selv om det kanskje ikke er så veldig stor skade...

Er ikke mange originale av disse i Norge, og prisen er jo helt hinsides..

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stansevieen 4 (tror Pettersen ligger i nr 6)

Bilen skiller seg ikke akkurat ut fra mengden, svart og orginal, omtrent som 90% av alle andre biler runt omkring ;)

/M

Såpass ja. Veldig nerme da med andre ord. Hvis det er en rs så skiller den seg jo litt ut da. Ser forskjell på en rs, og en vanlig octavia. Skal holde øya opp nesten gang jeg er i nærheten av PA. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider