Mikael1977 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Litt problemer med bakstillingen sin kan det se ut som:(Bilde tatt fra VACN forumet WTF!? Han såg jeg på Stanseveien/Kaldbakken tidligere på dagen i dag... Den gikk rimelig greit da, men ser ut som at han har fått seg litt problemer nå... tjiipe grejjer dette :( /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 :P Skulle til Gjøvik/Hamar på et bimmers treff, så vi tok følge fra Skedsmo.. Men Torak glemte og fylle bensin der, så måtte innom Statoil òg gitt :D Han pleier som regel og parkere bilen hjemme, jeg pleier og bruke den inn til Oslo, men aldri nede i selve byen, kommer jo ikke fram noen steder nedi der omtrent.. Så størst sjanse for og se bilen må være på E6 fredag og søndag (eventuelt Alnabru/Ulven området på kvelden) :D Åja.. Så ut som du glemte at dere skulle inn på Statoil siden du kastet deg ned på avkjøringa hehe. Ja, er ikke noe særlig å kjøre med stiv bil i Oslo. Jeg får blinke nesten gang jeg ser en av dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Noen andre som har sett mercen som står på brattlikollen, ved tbanen der? en mørk merce med sota ruter og crome-teip på alle kanter, irriterer meg over synet hver gang jeg kjører forbi den! hahaha du er ikke den eneste Tzunami :P den mærca trenger en real oppussing :S den er jævla harry! Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 ingen som har spotta på noe kule peugeot 306 her i oslo? Å jo.... Både titt og ofte ! Har ikke du ? Står et i hvertfall et par tre-fire stk. dritstilige noen i området rundt Fagerborg og på Bislett...:yummy: Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 WTF!?Han såg jeg på Stanseveien/Kaldbakken tidligere på dagen i dag... Den gikk rimelig greit da, men ser ut som at han har fått seg litt problemer nå... tjiipe grejjer dette :( /M Aiai.. det så ikke bra ut, ser ut som om det er veteranskilter på den også, hvis det er en original ac så er det nesten en tragedie selv om det kanskje ikke er så veldig stor skade... Er ikke mange originale av disse i Norge, og prisen er jo helt hinsides.. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har spotta i mange dager en blå golf 3 med svenske skilter, meget gjennomført styling og med turbo. ser ut som at den går godt iogmed at det er r32 emblem bak. sikkert no r32 motor under huven. noen som har sett den eller vet hva det er gjort med den? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Spotta denne Rieger styla GTI (!?) på Bøler i dag. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Den som PA (Pettersen-Autoimport) solgte det der. Er en GTI ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Den som PA (Pettersen-Autoimport) solgte det der. Er en GTI ja ;) Ok, jeg jobber i bygget rett ved siden men kan ikke huske å ha sett denne... men så får jeg ikke med meg alt som skjer nede i gata siden jeg jobber (litt) av og til :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Ok, jeg jobber i bygget rett ved siden men kan ikke huske å ha sett denne... men så får jeg ikke med meg alt som skjer nede i gata siden jeg jobber (litt) av og til :D /M Åja.. Tror den stod mest inne i butikken. Har ikke sett bilen din rundt omkring der. Hvor jobber du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Åja.. Tror den stod mest inne i butikken. Har ikke sett bilen din rundt omkring der. Hvor jobber du? Stansevieen 4 (tror Pettersen ligger i nr 6) Bilen skiller seg ikke akkurat ut fra mengden, svart og orginal, omtrent som 90% av alle andre biler runt omkring ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Stansevieen 4 (tror Pettersen ligger i nr 6)Bilen skiller seg ikke akkurat ut fra mengden, svart og orginal, omtrent som 90% av alle andre biler runt omkring ;) /M Såpass ja. Veldig nerme da med andre ord. Hvis det er en rs så skiller den seg jo litt ut da. Ser forskjell på en rs, og en vanlig octavia. Skal holde øya opp nesten gang jeg er i nærheten av PA. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Nerme ja, det passerer én og annen 200SX her i løpet av dagen...hører gutta lang vei :) Skulle vel egentlig klare av å få minst 5-10 poster her hver dag med Ok spotting, men er litt juksing når noen av bilene ikke er registrert enda ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 står en hvit og blank octavia rs stv ganske ny på lilleaker;) skikkelig fin bil. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Stod en A8 W12 (førrige model) oppe på Kaldbakken torg i dag ved lunsj. Svart med svarte felger/chromekant. Bestialisk! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg