SprinterTuning Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Likte detaljane med custom chroming. Nokon som veit noko om korleis eg kan få dette gjort? Kven som gjer dette o.l.? vent a... du kødder? du likte ikke det? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 vent a... du kødder? du likte ikke det? Likte det rundt siderutene jo, sjølvsagt med litt modding. Kunne heller tenkt meg ein "heil" linje frå framre- til bakre sideruter. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Likte det rundt siderutene jo, sjølvsagt med litt modding. Kunne heller tenkt meg ein "heil" linje frå framre- til bakre sideruter. du burde sett hele bilen irl... Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 den bilen er kaos , er en nesten heelt lik bare mørke blå som oxo ruller i oslo .. huff !! Synes bare synd på dem... Til de som sier at H&M reklamer med lettkledde damer er trafikkfarlig , bør tenke seg om igjen... Tror det heller var denne karen som kjørte forbi da uhellet skjedde hehe,,, Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Spotta disse i oslo området... Rs4 som firmabil , faen han er heldig ass.... Ford Focus RS.... Mercedes C-klasse med japsepotte , var skikkelig jalla-mek det her ass.... Nice S-klasse i garasjen vår.. Lupo GTI , veeeeeldig sjelden bil i Norge Touran (I sverige , men oslo skilt) Så ble jeg seff. stoppa av onkel blå , med dems nye stålthet Passat... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 den bilen er kaos , er en nesten heelt lik bare mørke blå som oxo ruller i oslo .. huff !! Synes bare synd på dem... Til de som sier at H&M reklamer med lettkledde damer er trafikkfarlig , bør tenke seg om igjen... Tror det heller var denne karen som kjørte forbi da uhellet skjedde hehe,,, hehe Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Spotta disse i oslo området... Rs4 som firmabil , faen han er heldig ass.... Ford Focus RS.... Mercedes C-klasse med japsepotte , var skikkelig jalla-mek det her ass.... Nice S-klasse i garasjen vår.. Lupo GTI , veeeeeldig sjelden bil i Norge Touran (I sverige , men oslo skilt) Så ble jeg seff. stoppa av onkel blå , med dems nye stålthet Passat... har sett den rs4 firmabilen i oslo, den s-klassen, og den ford focusen:) trodde den rs focusen var nabon min, han har en sånn han og Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Er så glad i fronten til den RS4'n. Deilig.. Gleder meg til jeg flytter til Oslo. Mye fint å se der til tider. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Så en rød 360 Modena som kjørte på Ø.A-vei ved Grorud stasjon på torsdag. Også ser jeg ofte en gul 355 ved Rimi på Lindeberg. Stefaren til en venninne. Strøken bil. :) Rakk uheldigvis ikke å ta bilde. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Spotta disse i oslo området... Lupo GTI , veeeeeldig sjelden bil i Norge Du fant bilen min, jo. Den ser penere ut i virkeligheten enn gjennom frontruta :-) Den er faktisk svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Du fant bilen min, jo. Den ser penere ut i virkeligheten enn gjennom frontruta :-) Den er faktisk svart.. hehe , jah.. jeg så jo at jeg hadde sett den :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Spottet en 7 serie sivilpolitibil i båthavna idag. Tok et bilde, kommer senere.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Spotta en orange e30 m3 i nærheten av alnabru på tirsdag. Så ut som et bygg som begynte å nærme seg ferdig, hadde ihvertfall intercooler i fronten. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Så en rød 360 Modena som kjørte på Ø.A-vei ved Grorud stasjon på torsdag. Også ser jeg ofte en gul 355 ved Rimi på Lindeberg. Stefaren til en venninne. Strøken bil. :) Rakk uheldigvis ikke å ta bilde. Denne stefaren m/gul F355 er antagelig en kompis av meg. Hvis det er samme bilen, finnes det mange bilder av den på http://www.sportsvogn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Spotta en orange e30 m3 i nærheten av alnabru på tirsdag. Så ut som et bygg som begynte å nærme seg ferdig, hadde ihvertfall intercooler i fronten. Er vel en på Auto Kvikk som driver og bygger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg