Lightyear Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja, stod W12 i grillen...hvis han ikke har pimpt ned S8:n med w12 badge da ;) Da er det to nesten like audi'er som har vært på kalbakken, stod ihvertfall en norskregistrert svart S8 med store svarte felger med chromekant. Sinnsykt fin bil, liker det karosseriet mye bedre enn den nye A8'en, den nye ser altfor puslete ut hehe! A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hvem faan som spotta meg på Kjelsås i går egentlig? Tok igjen en ny sølvfarga toyota hiace ved kjelsåsveien 160 sånn ganske nøyaktig. Hilsa og blinka med nødblinkeren helt febrilsk. Fulgte etter fyren ned på Ring3 retning nordover, og dro forbi. Fyren hilste han, og blinka med lysa, og la seg på hjul. Lurer på hvilken gærning det der var. Hilsen to mannfolk uten hår og langt bukkeskjegg og masse tatoveringer(kompisen min har det) i en grønn BMW. Tok førøvrig reg.nr. på bilen. Den hører til på Lunner. WTF?? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Spotta en bmw e60 m5 på sandvika idag, suste bra forbi oss:) spotta også en BR regga ferrari 612 scaglietti? på sandvika den og.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Vi må få liv i tråden igjen.. har en spesiell spottings:) spotta en vw passat med noe harry styling,dekaler på siden med noe drager på, den hadde en STOR alu-vinge på bagasjelokket, chrome felger, og ikke MINST en ///MPOWER streamer på frontruta. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 den har jeg sett runt et par ganger også, maaaaaaaaaaakan til jalla bil... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 den har jeg sett runt et par ganger også, maaaaaaaaaaakan til jalla bil... jeg stussa faktisk over //MPOWER i frontruta:P ellers er jeg vant til slikt syn har sett mange slike biler.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 @"SprinterTuning": Stemmer det at du pleier å parkere i området rundt Vogtsgate ? Mener å ha sett deg der på ettermiddag/kveldene i det siste.... Jeg så forøvrig denne "lille saken" mens jeg var hos tannlegen på CC-Vest :tannløs: i slutten av mai. Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig): Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ser ikke problemet jeg. Er da lov å parkere på begge sider av veien. Eller er det ett parkerings forbudt skilt der som ikke vises på bildet? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 når jeg ser hvordan firmabien ser ut etter 4 år i oslo så hadde jeg parkert slik med min privatbil også. makan til uforsiktige folk! den omtalte passaten å er til å spy av.. har vel m power i bakruta å :iconsm Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Vi må få liv i tråden igjen.. har en spesiell spottings:) spotta en vw passat med noe harry styling,dekaler på siden med noe drager på, den hadde en STOR alu-vinge på bagasjelokket, chrome felger, og ikke MINST en ///MPOWER streamer på frontruta. hahaha, ja det er "vaskelankermannen" som vi kaller han her :P Den bilen var driitfin før han ødela bilen.. synd....Han er vaskemannen her i østensjøveien på bryn, ser han hver dag :S PS: Hilste på deg ved DHL ulven, kjørte Grønn cravelle.. vet ikke om du skjønte at dt var meg ?? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig) Hvor er det tatt? :wonder: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 hahaha, ja det er "vaskelankermannen" som vi kaller han her :P Den bilen var driitfin før han ødela bilen.. synd....Han er vaskemannen her i østensjøveien på bryn, ser han hver dag :SPS: Hilste på deg ved DHL ulven, kjørte Grønn cravelle.. vet ikke om du skjønte at dt var meg ?? hehe jepp:) vi kom litt fort inn saa jeg merket ıkke.. satt ved siden av fattern:=) men jeg saa at det var deg tıl slutt. hılste men du saa sikkert ikke:=) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 @"SprinterTuning": Stemmer det at du pleier å parkere i området rundt Vogtsgate ? Mener å ha sett deg der på ettermiddag/kveldene i det siste.... Jeg så forøvrig denne "lille saken" mens jeg var hos tannlegen på CC-Vest :tannløs: i slutten av mai. Også MÅ jeg bare få komplimentere årets mest egoistiske parkering (det er MASSE plasser som ikke vises på bildet, men her skal man tydeligvis ikke gå mer enn nødvendig): hehe jepp:) vi parkerer der ofte Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Siste par måneders hofteskudd, stort sett mellom Karihaugen og Vika: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Ser ikke problemet jeg. Er da lov å parkere på begge sider av veien. Eller er det ett parkerings forbudt skilt der som ikke vises på bildet? Det jeg reagerer på er at det ikke akkurat er pent gjort å parkere bilen sin inne på plenen til folk.... De som bor på høyre siden valgte å ta vekk gjerdet for noen år siden, slik at det ser litt mer åpent og "gjestmildt" ut der. Godt tenkt, men så presterer selvfølgelig noen å "misbruke" det :bambam: Dårlig gjort syntes jeg, men det er vel kanskje bare slik samfunnet har blitt :( . @"eiriksmil": Det er på hjørnet av Trettebakken og Nordengveien i retning mot Røa. Ser du ikke det altså.....he-he ;). Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg