madskl95 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ja, kanskje ein rar bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 LOL, du som har revet av TE på Noten og eller? :) Kjørte en sånn en for to uker siden, hvit den og.. Ikke akkurat mye følelse i den styringen der, hehe Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 spotta en jælare fin hvit golf 5 med tyskerstuk idag... lav og med negativ camber;) "Denne ble spotta av Politiet i Austria i mai i år også....resulterte i 650 euro i bøter" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ble ikke Mattis avskiltet der nede pga for lav bil? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ble ikke Mattis avskiltet der nede pga for lav bil? Det ble han. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 LOL, du som har revet av TE på Noten og eller? :) Kjørte en sånn en for to uker siden, hvit den og.. Ikke akkurat mye følelse i den styringen der, hehe Jepp.... Det er en katastrofe på fire hjul, som føes ut som om den er i ferd med å velte i selv de slakeste svinger ! En annen ting - hvem i helv.... har behov for bremselys PÅ TAKET ???? Bilen er ikke SÅ lav.... Humper og rister og skrangler og går såvidt fremover ! Skulle teste den litt opp til Kollen, og måtte skru av A/C for å ikke mistet momentet fullstendig....for en "bil" :eatme: ! PS ! Jeg tok vet "TE" i PhotoShop, da det er en leibil.... er litt feig når det kommer til å ødelegge slikt, og si at det var et "uhell"....! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 (endret) Så en ny Fiat 500 Cup i byen i dag, disse er vel litt sjeldne? Så ganske så kul ut: Endret Juli 10, 2009 av zoom Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Stor hummer Audi me no styling Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Farlig høy hummer =p den audien så nesten ut som noe dårlig photoshopping av en frontleppe =p Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Stor hummer Audi me no styling audien har jeg sett et par ganger:) syns den var kul med den stylinga Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Q7`n burde få montert Hummer dekka for å fylle ut breddinga ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 veeeeeel, q7en skiller seg iallefall ut, bare synd det ikke er på en positiv måte... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 hadde felgene på q7en gått like langt ut som skjermene hadde jeg synes den var OK. Den er grusom. Thats it, sorry Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 (endret) "Denne ble spotta av Politiet i Austria i mai i år også....resulterte i 650 euro i bøter" der var den ja,grom den golfen, 650 euro i bøter for uregelmessigheter på det tekniske eller? så dem er såpass nøye der nede også på slikt?!:vampire: Forøvrig syns jeg det er helt sykt at man skal bli avskiltet for for lav bil i utlandet, hvordan fikk han kommet seg hjem da? litt empati er lov å ha selv om man er polis! Makan.. bra han ikke gjorde den noe høyere igjen da. Slikt stuk bør være påbudt på biler.. Men du ser jo på politimannen at han ikke har veta snøret på flere år, ser ut som en gestapoführer. On topic: Spotta hvit s14a med karbon-panser i dag, du lå foran meg fra sande og til Oslo(der du fylte bensin på stasjonen) Endret Juli 16, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Vi må få liv i tråden igjen.. har en spesiell spottings:) spotta en vw passat med noe harry styling,dekaler på siden med noe drager på, den hadde en STOR alu-vinge på bagasjelokket, chrome felger, og ikke MINST en ///MPOWER streamer på frontruta. Er denne blå metallic? I så fall tror jeg at han bor noen hundre meter herifra. Fyren har også sånt horn som spiller en melodi, fantastisk bil men den slår ikke lankern med lilla kameleonlakk og airbrushbilde av ungene sine på hele panseret, veeeldig synd jeg ikke hadde med meg tlf og fikk tatt bilde av den hehe! A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg