Lightyear Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Lå bak en VW Bora V5 idag. Aldri sett før, hva er egentlig V5? A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Lå bak en VW Bora V5 idag. Aldri sett før, hva er egentlig V5? A tror det er betegnelsen for 5 sylinder. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Lå bak en VW Bora V5 idag. Aldri sett før, hva er egentlig V5? A Det er en VR5 motor, basert på VR6 motoren. 2.3 liter på 150hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Ja, jeg leste litt om den. Men hvordan får man fem sylindre til å stå i en V-konfigurasjon egentlig? hehe! Sikkert ganske sprek men den er jo langt fra noe VR6. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Lå bak denne idag, måtte le litt... Kia Pride GLXi automatic, ikke mye å være stolt av akkurat. Synd det bittelille sugerøret som stakk ut bak ikke kom med på bildet, minste enderøret jeg har sett på en bil noengang tror jeg... A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Også så jeg denne i forrige uke, tror det er en banebil, skulle gjerne visst hva som skjuler seg under panseret på denne. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Kjipt aa höre:) men haaper mazdan blir like grom som pysjaaen:) Ja får du til DET så bøyer jeg meg i støvet :pray ! Blir som å lage gull av gråstein det vet du.....he-he ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Også så jeg denne i forrige uke, tror det er en banebil, skulle gjerne visst hva som skjuler seg under panseret på denne. A det er vel inge høyer sin bil, sitter en v8 i denne! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 det er vel inge høyer sin bil, sitter en v8 i denne! Måtte være noe sånt ja :-D Finns det noe prosjekttråd eller info om denne på nett? Var veldig kul.. Guttungen på 4år var veldig imponert over bildene, også går den veldig fort for den har jo fire eksosrør, hihi! A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Måtte være noe sånt ja :-D Finns det noe prosjekttråd eller info om denne på nett? Var veldig kul.. Guttungen på 4år var veldig imponert over bildene, også går den veldig fort for den har jo fire eksosrør, hihi! A ikke noe annen informasjon en det jeg har hørt ifra broren hans, denne har han holdt på med i ett par år, så det er mulig specsa ikke stemmer med det som ble sagt den gang. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 det er HELT feil rennfahrer-klovnegutt, det sitter en m103 med twin turbo i den;) ellers så er det to helt like slike utseendemessig her i landet om det ikke stemmer. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Også så jeg denne i forrige uke, tror det er en banebil, skulle gjerne visst hva som skjuler seg under panseret på denne. A Dette er en fin bil, synd dekalene ödelegger penheten:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 det er HELT feil rennfahrer-klovnegutt, det sitter en m103 med twin turbo i den;) ellers så er det to helt like slike utseendemessig her i landet om det ikke stemmer. da har planene endret seg iløpet av de tre årene jeg ikke har snakket med broren hans, beklager det svetten! men er dette en bil som du bryr deg om da? det er jo trossalt ikke diesel den bruker! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 da har planene endret seg iløpet av de tre årene jeg ikke har snakket med broren hans, beklager det svetten! men er dette en bil som du bryr deg om da? det er jo trossalt ikke diesel den bruker! nei, egentlig ikke, for mye plast.. bensin kan være tøft det også, motoren er grom i den.;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Dette er en fin bil, synd dekalene ödelegger penheten:) Hehe, uten dekaler og med en tanke mer diskret vinge så kunne det vært en skikkelig tøff gatebil ja. Han vaskelankermannen nevnt tidligere her er enten på ferie eller så har han flytta, har sett etter bilen hver gang jeg har kjørt forbi men den står aldri der. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg