Kong-Erik J Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Denne har jeg også tatt bilder av. Men hva er det egentlig? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
llubderakdov Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Det er en 70 talls RENAULT ALPINE. Meget sjelden bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 dette er den tredje jeg har sett på kort tid, men jeg vet ikke hva det er. mulig en detomasa panthera, eller er jeg helt på jordet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Så ut som bildet var tatt i Odins gate :D Men mulig jeg og er helt på jordet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 renault alpine ja, det tenkte jeg ikke på. takk for informasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 bildet er tatt et sted på frogner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 bildet er tatt et sted på frogner Da hadde jeg rett... :) Faen jeg er god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Det stod en utrolig nice amg litt høyere opp(lengre ned). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Såg denne optimistike fyren på Alna i dag ;) //M det der er INGENTING! jeg var vitne til en TRAGISK dum Sri lanker som på liv og død skulle ha en jævla vaskemaskin inn i passasjer setet på en primera.. seriøst! jeg trodde jeg skulle daue da jeg så dette, værste av alt er at han selv holdt på i nesten 10min.. så går han inn på elkjøp og spør en drittunge som jobber der om hjelp! Og han drittungen, minst like tilbakestående som bil eiern TROR dette kommer til å funke! tror de totalt holdt på i 20min ellerno før de seriøst ga opp! Dette var den mest underholdende køen jeg har sitti i noen gang på service avd, på Elkjøp Karihaugen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Stor hummer Det som er morro er at den bilen der selv med DE modsa er helt ubrukelig i terrenget! og enda værre på offentlig vei;!) snakker om bortkasta penger! men til å være en relativt kjip H2, er den priceless kul i forhold til originalt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Denne har jeg også tatt bilder av. Men hva er det egentlig? Renault Alpine A310 heter denne :) http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_A310 Mere info her Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 [/img][/img][/img][/img][/img][/img][/img][/img] Og noen rariteter [/img] bugatti. [/img] peel [/img] land rover [/img] ford T [/img] til slutt en AMC pacer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Sorry angåene den bilen jeg trodde var en Peel. Det er tydligvis en Messerschmitt Kabinenroller, ifølge navnet på en helt lik på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) P-huset under aker brygge? Alltid noe snack å se på der, og jeg er så glad for at jeg ikke presser inn privatbilen min på noen av de sykt trange plassene det er der Og Renault alpine, og kanskje 5 GTI er det ENESTE fra renault jeg kunne betalt penger for, hehe! A Endret August 9, 2009 av Lightyear Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Det stemmer det:). Men det er også en VIP garasje på Aker brygge. Jeg har prøvd å komme meg inn, med det er vanskelig. His det er der alle rikingene på aker brygge leier plass, er det nok vært å prøve lit til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg