Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet

Tutty

Anbefalte innlegg

• Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg denne optimistike fyren på Alna i dag ;)

DSC00201.jpg

//M

det der er INGENTING! jeg var vitne til en TRAGISK dum Sri lanker som på liv og død skulle ha en jævla vaskemaskin inn i passasjer setet på en primera.. seriøst! jeg trodde jeg skulle daue da jeg så dette, værste av alt er at han selv holdt på i nesten 10min.. så går han inn på elkjøp og spør en drittunge som jobber der om hjelp!

Og han drittungen, minst like tilbakestående som bil eiern TROR dette kommer til å funke! tror de totalt holdt på i 20min ellerno før de seriøst ga opp! Dette var den mest underholdende køen jeg har sitti i noen gang på service avd, på Elkjøp Karihaugen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor hummer

DSC00143.jpg

DSC00144.jpg

Det som er morro er at den bilen der selv med DE modsa er helt ubrukelig i terrenget! og enda værre på offentlig vei;!) snakker om bortkasta penger!

men til å være en relativt kjip H2, er den priceless kul i forhold til originalt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CIMG4600.jpg

P-huset under aker brygge? Alltid noe snack å se på der, og jeg er så glad for at jeg ikke presser inn privatbilen min på noen av de sykt trange plassene det er der icon_rolleyes.gif

Og Renault alpine, og kanskje 5 GTI er det ENESTE fra renault jeg kunne betalt penger for, hehe!

A

Endret av Lightyear
Lenke til kommentar
Del på andre sider