Mikael1977 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Og framfangeren? Er ikke den montert opp/ned? Hvofor gjøre som alle andre? Han her går sin egen vei :D ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hvofor gjøre som alle andre?Han her går sin egen vei :D ((M)) Joda han skal ha for kreativiteten men det var ikke veldig pent.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Et lite oppsamlingsheat, tatt disse den siste tiden men har ikke fått tid til å ta de ut av telefonen. Det tidligere omtalte parkeringshuset under brygga. Syns disse eldre audiene er så vanvittig mye penere enn det som ruller rundt idag.. Tøff saab 93 sett på Carl Bernerns plass Ikke så ofte man ser 450, hadde et bilde til av denne men det finner jeg ikke nå. Fete felger på den som ikke syns her.. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 9-5 du så. ikke 9-3 ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 9-5 du så. ikke 9-3 ;) Aha! Uansett var den veldig tøff, sjeldent man ser kule saab nå for tiden, før var det endel kule 900 og 9000 men de fleste av disse er borte nå.. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Blev passert av en Lotus Omega (pröveskilt) ute på Östreakervei i går ved 15:30 tiden... Hadde det ikke värt fordi jeg skulle hente JR i barnehagen så hadde jeg tatt opp jakten.....eller kanskje ikke ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Blev passert av en Lotus Omega (pröveskilt) ute på Östreakervei i går ved 15:30 tiden...Hadde det ikke värt fordi jeg skulle hente JR i barnehagen så hadde jeg tatt opp jakten.....eller kanskje ikke ;) //M tror mest sannsynlig det er en klovn som jobber på bilia på økern! han kunne du glatt ha tatt igjen! drives like a BITCH:polish: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Få tatt noken bilder av Omegaen då.. Nestegong den susa forbi deg DRFT-R;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 tror mest sannsynlig det er en klovn som jobber på bilia på økern! han kunne du glatt ha tatt igjen! drives like a BITCH:polish: Funker den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Få tatt noken bilder av Omegaen då.. Nestegong den susa forbi deg DRFT-R;) forbi meg kommern ikke.. han som kjørern tør ikke engang å se på meg så han holder avstand tror jeg! om den går vet jeg ikke.. men vet at han som kjører ikke akkurat er en dreven figur Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Spotta noe som så ut som en rally-styla BMW 1-serie. Den var mørk og med noe røde og hvite merker over det hele. Og røde felger. Måtte le når jeg så den, er ganske latterlig med rallystyling stort sett, og på denne bilen ble det skikkelig andeby look.. Dette var ved U-wash langs østre aker fredag ettermiddag. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Er sikkert den bilen som står på Konghelle tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Passerte en mørk mercedes c klasse av noe slag, med 19/20? tommer's crome spinners et par ganger mellom drammen / oslo. Først i drammen, og etter at jeg kjørte ut av bensinstasjonen ved avkjøringa til ring 3... Han hadde sota den ene lille sideruta, og hadde masse greier dinglende ned fra speilet. Gratulerer med og drepe en ellers ganske pen bil.. Dette var real life mujaffa! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 forbi meg kommern ikke.. han som kjørern tør ikke engang å se på meg så han holder avstand tror jeg! om den går vet jeg ikke.. men vet at han som kjører ikke akkurat er en dreven figur var nok en annen lotus gitt...i og med at den du snakker om står halvveis demontert i en låve og vedkommende du snakker om spottet samme bilen :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Spotta en hvit og svart lotus 340R på ryen her om dagen, fet bil ass! Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg