Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet


Tutty

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et lite oppsamlingsheat, tatt disse den siste tiden men har ikke fått tid til å ta de ut av telefonen.

Bilde167.jpg

Bilde169.jpg

Det tidligere omtalte parkeringshuset under brygga.

Syns disse eldre audiene er så vanvittig mye penere enn det som ruller rundt idag..

 

Tøff saab 93 sett på Carl Bernerns plass

Bilde062.jpg

Bilde061.jpg

 

Ikke så ofte man ser 450, hadde et bilde til av denne men det finner jeg ikke nå. Fete felger på den som ikke syns her..

Bilde096.jpg

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev passert av en Lotus Omega (pröveskilt) ute på Östreakervei i går ved 15:30 tiden...

Hadde det ikke värt fordi jeg skulle hente JR i barnehagen så hadde jeg tatt opp jakten.....eller kanskje ikke ;)

 

//M

 

tror mest sannsynlig det er en klovn som jobber på bilia på økern! han kunne du glatt ha tatt igjen! drives like a BITCH:polish:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tatt noken bilder av Omegaen då.. Nestegong den susa forbi deg DRFT-R;)

 

forbi meg kommern ikke.. han som kjørern tør ikke engang å se på meg så han holder avstand tror jeg! om den går vet jeg ikke.. men vet at han som kjører ikke akkurat er en dreven figur

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte en mørk mercedes c klasse av noe slag, med 19/20? tommer's crome spinners et par ganger mellom drammen / oslo.

 

Først i drammen, og etter at jeg kjørte ut av bensinstasjonen ved avkjøringa til ring 3... Han hadde sota den ene lille sideruta, og hadde masse greier dinglende ned fra speilet.

 

Gratulerer med og drepe en ellers ganske pen bil.. Dette var real life mujaffa!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbi meg kommern ikke.. han som kjørern tør ikke engang å se på meg så han holder avstand tror jeg! om den går vet jeg ikke.. men vet at han som kjører ikke akkurat er en dreven figur

 

var nok en annen lotus gitt...i og med at den du snakker om står halvveis demontert i en låve og vedkommende du snakker om spottet samme bilen :P

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår