zonda Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 det har stått parkert en svart maybach utenfor hydro ved solli kryss, tre dager på rad. hvem eier den montro....................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Etter streetmeet igår så var jeg og to kompiser ute og rulla litt. Fra rasta og ut på motorveien mot Oslo kom det en eldre sort Porsche 911 med Himoto.no på sida.. Prøvde å få deg med på litt kjøring, men du gadd ikke.. Noen som vet hvem denne karen er? :) Kjørte forsåvidt ikke Passaten så det er sagt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Etter streetmeet igår så var jeg og to kompiser ute og rulla litt. Fra rasta og ut på motorveien mot Oslo kom det en eldre sort Porsche 911 med Himoto.no på sida.. Prøvde å få deg med på litt kjøring, men du gadd ikke.. Noen som vet hvem denne karen er? :) Kjørte forsåvidt ikke Passaten så det er sagt. hehe Er ikke så rart han ikke gadd. Er en 964 Turbo med godt over 500hk Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Daså, uansett litt kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Spons eller firmabil? :D haha :P nei solgte ikke fangern for å kjøpe senk :) haha bra folk har humor =) det liker man. det er en delvis spons ;) Endret Oktober 18, 2009 av CraiZ Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 LOL, det er din ja.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 LOL, det er din ja.. audien er fin, dritt det med frontfangern bare:P Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg møtte den røde audien der i krysset på slemdal utenfor ICA butikken for ei uke / to uker siden. Akkurat i trikkeskinne-overgangen der.. så ikke så nøye på den i farta, men så fin ut den Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg møtte den røde audien der i krysset på slemdal utenfor ICA butikken for ei uke / to uker siden. Akkurat i trikkeskinne-overgangen der.. så ikke så nøye på den i farta, men så fin ut den hehe takk :) jeg så deg også og jeg har bare sett din på bilder og da var den sexy. men i virkeligheten var den både sexy og nydelig ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 LOL, det er din ja.. hehe så søtt Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Den er vår tror jeg;) Jeg skal være så dønn ærlig og si at jeg ALLTID har hatt lyst til å kjøre noe slikt ! Ikke eie, for da hadde jeg ikke hatt råd til å åpne døren engang, for da kommer taklyset på og selv det er vel dyrt i den bilen skulle jeg tro, he-he ! Er jo ikke så rart at ikke folk driver å låner ut slikt i "hytt og pine", men jeg har som sagt alltid hatt lyst til å kjøre en SKIKKELIG BIL.... en med litt god og kraftig (mandig testo-pakke - unnskyld jenter) MOTOOOOOR og plenty med gamper ! De gangene jeg har hatt planer og muligheten har vært der, så har det alltid dukket opp ett eller annet kødd i siste liten, slik at jeg i løpet av mine 37 år, vel faktisk aldri har kjørt noe særlig større og kraftigere enn en MB500 SEC når den var ny - DET ER LENGE SIDEN DET :pimp.... dessuten var det bare ca 2 km på en øde vei :sleeping. Det må jo være digg å kunne kjøre sånt "til vanlig", men det blir kanskje en vanesak det også.... Sorry O.T. !! FET bil uansett ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Svart RS4 av den litt eldre modellen på parkeringa bak Kaffebrenneriet på Aker Brygge på lørdag kveld. Helt svart med svart matte BBS hjul med Time Attach look. Den synes jeg var ganske deilig.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Etter streetmeet igår så var jeg og to kompiser ute og rulla litt. Fra rasta og ut på motorveien mot Oslo kom det en eldre sort Porsche 911 med Himoto.no på sida.. Prøvde å få deg med på litt kjøring, men du gadd ikke.. Noen som vet hvem denne karen er? :) Kjørte forsåvidt ikke Passaten så det er sagt. hehe Nå husker jeg seff ikke navnet på de, men er far og sønn som kjører GT klassen med en eldre Porsche iallefall, kanskje det var den :) Trevlige folk! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 spotta en gammel celica supra på smalvollveien idag ca 1700:) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Svart RS4 av den litt eldre modellen på parkeringa bak Kaffebrenneriet på Aker Brygge på lørdag kveld. Helt svart med svart matte BBS hjul med Time Attach look. Den synes jeg var ganske deilig.. Denne? Er ei blondine som kjører den, husker aldri navnet hennes. Er og se på alle vacn treff ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg