Jacooobs'n Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Denne?Er ei blondine som kjører den, husker aldri navnet hennes. Er og se på alle vacn treff ^^ Den ja :happyhappy: Den synes jeg er fin, Hadde vært tøft å sett hvordan den hadde blitt med svart matt lakk og de svartmatte T/A felgene der Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Den ja :happyhappy: Den synes jeg er fin' date=' Hadde vært tøft å sett hvordan den hadde blitt med svart matt lakk og de svartmatte T/A felgene der[/quote'] http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6651 Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Spotta en svart Yaris Verso med masse godisdeler på for en stund siden på Frogner i Oslo. Kuleste Yarisen jeg noen gang har sett! Noen som kjenner noe mer til denne? eller som kanskje har et bilde på lur? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 hahah.. går den bilen seriøst i oslo?? skal be han seriøst høgge den bilen hvis jeg ser han.. ja ser jo at det er typisk utlending bil. sså stort sett oslo drammen omegn ser vi jo ofte slike styling tips. men fangeren kunne egentlig vert fin men med litt andre ting rundt, men stygg forde. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 OMFG! Dette så jo profft montert ut!Kappe litt i bakfanger fordi det var for vanskelig å tre den over eksosen? Og framfangeren? Er ikke den montert opp/ned? Hihi nå fikk jeg meg en god latter :popcorn Men for all del' date=' vedkomne slapp jo å flytte skiltet foran og det var kanskje logisk for den som gjorde det hahahaha[/quote'] men det er jo breisladd spirit her forskjellige felger bak å forran. blå røyk blir det ikke så mye av da biln ikke slipper på tørr assfalt Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Parkerte zuzammen med en rød tesla elbil sak idag på sandvika Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 Spotting litt her og der, for det meste i oslo ;) Jeg selger denne nå om noen skulle være intresert i en bmw 520 med et kult regnr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ser den Bentley GTC nesten daglig:) ikke den beste fargen, men vakker er den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putte88 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Så en rød RUF Rt12 med en stygg sprekk i støtfangeren i Grønnegata her om dagen, stod der hele natta. Fikk selvførgelig parkeringsbot når europark kom kl 0530 om morran og skjekka. (jeg jobbet hele natta i området) Eller så ser jeg en fin svart MINI Cooper S på Kolboten hver dag da<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 den rt12 krusa rundt på frogner hele lørdag. her er et bilde jeg tok av den i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 den rt12 krusa rundt på frogner hele lørdag. her er et bilde jeg tok av den i fjor Dette er Spreke biler... Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonda Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 mm veldig fine, synd det bare er en i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Tror jeg spotta Eiriksmil på majorstua, med blå daihatsu charade?:) Hørte hvertfall en charade med godlyd da den kjørte forbi:) Leverte varer til majorstuen kirke da jeg så deg:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg