Mikael1977 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Har sett den ferrarien ved majorstua flere ganger! syk lyd Fikk beskjed av kjerringa at se FREMOVER samme faen hvem eller hva som passerte! :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Fikk beskjed av kjerringa at se FREMOVER samme faen hvem eller hva som passerte! :D /M Hehe:) så deg forresten ved alnabru for 3-4dager siden:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe:) så deg forresten ved alnabru for 3-4dager siden:P Alright... sikkert på vei hjem fra jobb eller på vei til mitt andre hjem, IKEA :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hehe:) så deg forresten ved alnabru for 3-4dager siden:P ...og jeg så deg ved alnabru igår ;) , forresten hva i hevlete er den stanga bak på bilen ?? hekkespoiler ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 her er vel den ferrarien dere snakker om... Og her er broren til den berømte honda duden... Pass på denne sivilbilen i oslo.. ser han hver jævla dag, og han er ikke en av de "snille" politifolka , ordentlig drittsekk er han...Volvo S60 , med barne solskjermer i bakvinduene !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det er sikkert den Fellalin som det er snakk om her ja. Såg den jallagolfen i går... sitter sikkert en V8:er i denne :hammer /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 her er vel den ferrarien dere snakker om... Den bilen eies av Siv Jepsen fra Lørenskog. Så da går det to slike. Altså Myrvold sin og Siv sin. hehe Det utrolige er at omreggen kun er på 16 384kr. Den er faen meg eugodkjent til 2012 også. Hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Og her er broren til den berømte honda duden... Han bor borte ved meg. Jeg kan opplyse om at det er minste modell diesel og med atmosfærisk dump og blinklysa i speila virker ikke. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 ...og jeg så deg ved alnabru igår ;) , forresten hva i hevlete er den stanga bak på bilen ?? hekkespoiler ??? Hehe, det er takbøyle kjøpt fra trux, den skal egentlig litt mer bak da, da ser det nerdete ut:P så vi har den litt foran Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Han bor borte ved meg. Jeg kan opplyse om at det er minste modell diesel og med atmosfærisk dump og blinklysa i speila virker ikke. Liker familien til honda duden chrome? og chrome ved vinduslistene og på frontruta? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Liker familien til honda duden chrome? og chrome ved vinduslistene og på frontruta? Han har chrome med teip på rull. Mye brukt. Jeg venter med spenning på hva neste chromede del blir. Jeg håper det blir rundt alle vinduene. Han burde jo få byttet skilt bak og fått seg sånn fin skiltholder i chrome med fake skruer. (Sånn som han har foran.) Jeg kan jo gi han et hint, men han skjønner ikke så godt norsk. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 helt ærli så hadde det passet bedre med fakechrome holder bak og en ny skilt. Den USA skilten som sitter der nå føles bare sååå feil :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 helt ærli så hadde det passet bedre med fakechrome holder bak og en ny skilt. Den USA skilten som sitter der nå føles bare sååå feil :D /M Det var det jeg sa, ja. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Han har chrome med teip på rull. Mye brukt. Jeg venter med spenning på hva neste chromede del blir. Jeg håper det blir rundt alle vinduene. Han burde jo få byttet skilt bak og fått seg sånn fin skiltholder i chrome med fake skruer. (Sånn som han har foran.) Jeg kan jo gi han et hint, men han skjønner ikke så godt norsk. Er vel ikke du som har den røde Leonen med 1.8T , ser og hører "turboen" nesten hver uke :P fin bil du har , da hva har du gjort med den ?? evt. bilder ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Er vel ikke du som har den røde Leonen med 1.8T , ser og hører "turboen" nesten hver uke :P fin bil du har , da hva har du gjort med den ?? evt. bilder ??? Det kan tyde på at det er meg du ser og hører ja. Det er gjort en del for å forbedre kjøreegenskapene, men hesteantallet er fullt lovlig (dog over 200). Det er bra det ikke er avgift på NM, jeg har vel rundt 340 av det. Justerbare Koni dempere Koni fjærer, 25 mm senk Eibach ARB foran og bak S3 "tårnstag" opp og nede foran OMP "tårnstag" bak 312mm Black Diamond skiver Ferodo DS2500 klosser Bremsekaliper oppstivning Goodridge bremseslanger + en haug med små OEM mods. Det beste er ratt fra Golf R32. Det er mulig egen tråd kommer når det kosmetiske på fronten er ferdig. --- Ok, tilbake til spottings. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg