SprinterTuning Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 søster'n spotta denne i oslo på fredag! mister ordfører stang satt vist på med et stort glis rundt kjeften! hehe Drit rå den der! hvor mange hk var det i den flåklypa bilen igjen? jeg hadde svingt ut av veien hvis jeg så han fra sidespeila mine Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Haha, dette er hardcore spotting! Var foresten en tur på foreldre og barn festivalen ute på exporama og der stod det noen pene doninger parkert. 1 Cayenne Turbo med diiigre felger! 1 BMW 535d med 20" antrasit grå BBS CH felger. Noen har bare for mye penger, men klager ikke.... Mye penger = mye pene biler ;) /M svarte felger? Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Spotta en knall oransje Lamborghini Gallardo i Majorstua kl.2100 i går. Stod parkert. Så også en Aston Martin DB9(?) her om dagen i det den fikk en parkeringsbot. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 svarte felger? nope, disse var sølv... hvis det var cayennen du mente. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 nope, disse var sølv... hvis det var cayennen du mente. /M var cayennen jeg mente ja;) hehe går en cayenne utti fetsund her med svarte svære felger serru;) (lsk spiller sin) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Spottet en ganske rå stylet Audi Q7 på Fredensborg idag. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Drit rå den der! hvor mange hk var det i den flåklypa bilen igjen? jeg hadde svingt ut av veien hvis jeg så han fra sidespeila mine Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne. V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne. V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være. hehe, shit det er sykt da. v8 motor med 600hk er nok det og foran:P kan tenke meg ossen lyd den lager med jet motor bak:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hehe, shit det er sykt da. v8 motor med 600hk er nok det og foran:P kan tenke meg ossen lyd den lager med jet motor bak:) De startet ikke den bakerste motoren i Spektrum, men NASCAR lyden var der, for å si det sånn. Jeg opplevde oppstart av bilen en gang jeg var liten, det var helt jævli! Det sto konstante flammer ut bak. Antar det var jetmotoren. Og bilen er ikke akkurat liten, nesten sju meter! Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Pass på denne sivilbilen i oslo.. ser han hver jævla dag, og han er ikke en av de "snille" politifolka , ordentlig drittsekk er han...Volvo S60 , med barne solskjermer i bakvinduene !!! Det er faen meg på esso'n på vei mot Tveita? Er'n rundt i hele Oslo? Glad jeg ikke har hatt han bak meg, passerer rundt der mye. Skal passe meg for grå S60'er nå. Uff! A edit: Har forresten spotta den røde golfen på etterstad, holdt lo så bilen hoppa tror jeg.. Hadde desverre ikke kamera, men heldigvis var det bilder her så jeg fikk en ny latter. Sett en som ligner litt ved st.Hanshaugen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det er faen meg på esso'n på vei mot Tveita?Er'n rundt i hele Oslo? Glad jeg ikke har hatt han bak meg, passerer rundt der mye. Skal passe meg for grå S60'er nå. Uff! A edit: Har forresten spotta den røde golfen på etterstad, holdt lo så bilen hoppa tror jeg.. Hadde desverre ikke kamera, men heldigvis var det bilder her så jeg fikk en ny latter. Sett en som ligner litt ved st.Hanshaugen også. Jupp , er esson på tveita.. og det andre bildet er tatt ved bryn brannstasjon.. Den bilen sirklerer i området fra etterstad - Lørenskog.. Altsø den er veeeldig mye her i Tveita området.. ser den nesten hver eneste dag , bilen har ikke sota vinduer , men har sånne solskjermer fra biltema med barnemotiv :S:S Så den er diskree delux... Og de er pirkete som faen , de som kjører bilen ser ut som narkiser .skjegg og sånt med piercinger osv.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 nope, disse var sølv... hvis det var cayennen du mente. /M yoyo , var vel du som kjørte ned mot tvita fra oppsal på fredagen ??? Hilste på deg fra en grønn caravelle, men du så bare rart på meg hehe.. Kjører budbil i området vettu ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 yoyo , var vel du som kjørte ned mot tvita fra oppsal på fredagen ??? Hilste på deg fra en grønn caravelle, men du så bare rart på meg hehe.. Kjører budbil i området vettu ;) Det var meg det... Skal ikke se så rart på deg neste gang, hehe ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 yoyo , var vel du som kjørte ned mot tvita fra oppsal på fredagen ??? Hilste på deg fra en grønn caravelle, men du så bare rart på meg hehe.. Kjører budbil i området vettu ;) Halla:) tror jeg så deg på hasle idag(shell) hvis jeg ikke tar feil. var en grønn caravelle som tuta og hilste:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Fredag så jeg den nye BMW X6 like ved Skøyen. Og på motorveien ved Bygdøy var det en importbil på veien. Metallic blå Mazda RX7 med dekaler. Baklyktene hadde metallic klistremerker over seg. Er vel sikkert litt gjennomsiktige. Noen som vet noe mere om den Mazdaen? Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg