Mikael1977 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Synes det er dårlig med Fabia RS ute på norske veier! Dette er ju landet som elsker diesel så jeg skjønner ikke hvorfor det er så få Fabia RS!? Var den så jævli dyr når den kom eller er det kun for at det er en Skoda? Hadde jeg hatt penger til en bil nr.2 så hadde det blitt en Fabia RS ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Tror nok det ligger mer i at diesel dengang var et mer kostbart utgangspunkt enn nå etter avgiftsendringen. I tillegg bærer Fabia preg av å være en småbil/konebil så det er ikke så stor andel av kundegruppen som ønsker seg store sportsstoler osv. Min erfaring er at selv 1.4 75hk TDIen er solgt lite hos oss forhandlere, da spranget opp til Octavia ikke ble så stort som det er i dag. Dog har vi levert Fabia Sportline med sportsstoler, litt senk, røde setebelter etc. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Litt synd da denne lille "konebilen" klarer at henge med langt dyrere doninger. Selv blev jeg gruset av en noe modifisert Fabia RS sist gang jeg var hjemme i sverige, 190HK/400NM... Hadde litt problemer å henge med :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Siden det er stille her inne... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Den på det bildet der var jo RÅ M.. Kan ikke skryte på meg at jeg har sett en på veien før, men kunne tenkt meg og prøve en for morro skyld.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 sett en fabia rs i drammen jeg men veit ikke åssen det går egentlig. lyst til å prøve en selv Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 har prøvd det. å den var skikkelig artig å kjøre.. kunne vert noe stivere i rumpa. noe alle skodaen kunne vert selv i grommeste utgave.. bare se på seatene. mye grommere kjøreegenskaper pga grommere dempere å tykkere stabstag bak. dieselmotoren drar utrolig godt i fabiaen. men kun i korte perioder av gangen. da man pga det sinnsyke skyvet blir avbrutt hele tiden av girskift. å med ei vag kasse går ikke de så altfor fort. kunne absolutt tenkt meg en fabia rs. men tror jeg heller hadde satset på en ibiza tdi sport,. ser fetere ut å kjører etter all sansynelighet mye bedre standar. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Leste i ett blad her at den nye Fabia RS skal ha VW sin 1,4 Turbo/kompressor Gt motor:D Lurer på om det kanskje skal bli min første helt nye bil:D:D Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 den får nok bare turboen.. men er ikke sikkert på det... håper isåfall det. for golf 5 med begge deler var mongo å kjøre. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raffa Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Siden det er stille her inne... //M er det mulig å få kjøpt det panser som er på bild eller er det noe man bare lager til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg tror dette er noe hjemmesnekkra. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raffa Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 det ser så fett ut^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 det du kan gjøre er og send en mail til div styling nettsteder med det bildet, og bare spørre om de skaffer det panseret, helt enig med deg det ser BAD ut.. :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg