Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

syns man kan se smellen på bildene også igrunn..

Mulig jeg tar feil, men det gir ujavnt gjennskinn i front av panseret..

Enig med gutta over her, å kjøre sotings og den stilen på en slik bil (eldre) ser stort sett bare harry ut..

Strekk den opp og gjør den ren, det vil hjelpe!

Det er bare bittesmå rustflekker du ser der. Det skal taes så fort jeg får tid til det :) Og finner ut hva jeg kan bruke for å fjerne det..

Lønner det seg å slipe helt ned, og grunne også lakke? Eller funker det også å bruke sånn "rustfjerner" man får kjøpt blant anna på bilextra?

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bare bittesmå rustflekker du ser der. Det skal taes så fort jeg får tid til det :) Og finner ut hva jeg kan bruke for å fjerne det..

Lønner det seg å slipe helt ned, og grunne også lakke? Eller funker det også å bruke sånn "rustfjerner" man får kjøpt blant anna på bilextra?

Er det rust så ER det rust.. Eneste måten å fjerne det på er å FJERNE det (fjerne det som er angrepet av rust!)

Rusten er satt i materialet og vil over tid komme ut på baksiden..

Kapp og sveis, eller bare skaff ett nytt panser!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jess, i dag var jeg på Biltema og handla meg grillnetting, så lagde jeg meg ny grill. Her er før og etter bilder. Vet ikke helt om det blir slik som dette, eller om jeg skal gjøre noen forandringer. Men det får vi se på! ;)

Før:

grill_001.jpg

Etter:

grill_002.jpg

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang med grill se slik ut https://shop.textalk.se/shop/3143/img94/h3594/413594-rescaledpic-300x255.jpg

http://www.toyotaextreme.dk/projvis.asp?id=16

mye bedre rød rundt på og med svart grill netting eller fjern toyota merket. :) og forresten tøff Rolla :)

Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v

Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT

Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider