Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Hmm, jeg har fått et merkelig lite problem med diodene mine i bagasjen...

Når jeg åpner opp bagasjedøra med alle andre dører lukka, lyser dem ikke. Lukker jeg der i mot bagaseromsdøra og åpner en av de andre dørene lyser dem... Altså så lenge "bryteren" til bagaselyset er trykket inn (slik at det ikke skal lyse bak der) og en annen dør er oppe, lyser diodene. Hmm...

Hva kan ha skjedd? Jeg skjønner ingenting :P

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har fått et merkelig lite problem med diodene mine i bagasjen...

Når jeg åpner opp bagasjedøra med alle andre dører lukka, lyser dem ikke. Lukker jeg der i mot bagaseromsdøra og åpner en av de andre dørene lyser dem... Altså så lenge "bryteren" til bagaselyset er trykket inn (slik at det ikke skal lyse bak der) og en annen dør er oppe, lyser diodene. Hmm...

Hva kan ha skjedd? Jeg skjønner ingenting :P

Du er jo inne på problemet selv. Bryteren.. Funker den i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jess, nå kommer det noen fler bilder av bilen... Det skjer lite med den for tiden, pga. dårlig råd. Men skal nok komme sterkere tilbake neste år ;)

Tok meg da turen ned til Varemessa for se om jeg kunne ta bilder av bilen min, og evt. andre ting der nede. Og det kunne jeg :D

Utsikt mot rundkjøringa ved brua:

varemessa_utsikt.jpg

Bilen min: (Må bare beklage for at den er så møkkete og matt i lakken...)

varemessa_des08_1.jpg

varemessa_des08_2.jpg

varemessa_des08_3.jpg

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, etter lange diskusjoner.. Eller lange og lange, har jeg funnet ut at jeg skal kjøpe meg et ekstra sett med lys til og montere i frontfangeren, og etterhvert motnere xenon kit på det.

Lysa jeg har sett på: http://www.streetdesign.no/?id=5798

Xenon kit: http://www.streetdesign.no/?n3=933 en av dem

Så i morra blir det en tur til Kenth, for å se på det, og høyst sannsynlig kjøpe med meg noe hjem også

Noen som har synspunkter?

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubesluttsom nei :P Fikk bare høre at det kunne vært kult å montere xenon på det, men det har jeg ikke råd til enda :P

Driver å leter etter et litt billig xenon-kit til bilen min jeg også :) blir betydelig penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider