Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess, nå kommer det noen fler bilder av bilen... Det skjer lite med den for tiden, pga. dårlig råd. Men skal nok komme sterkere tilbake neste år ;)

Tok meg da turen ned til Varemessa for se om jeg kunne ta bilder av bilen min, og evt. andre ting der nede. Og det kunne jeg :D

Utsikt mot rundkjøringa ved brua:

varemessa_utsikt.jpg

Bilen min: (Må bare beklage for at den er så møkkete og matt i lakken...)

varemessa_des08_1.jpg

varemessa_des08_2.jpg

varemessa_des08_3.jpg

haha.. Bildene ser dyrere ut enn bilen jo;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ DRIFT-R: HAHA, den var faen god!

Enig, ville ikke lakka fangere på bilen din kenneth, ser bare dumt ut. Hadde derimot bilen vært sort, eller hvit, ville jeg gått for hellakkering, da det ser litt "smoothere" ut, hvis ni fattar :)

Er det noe du burde spart penger på er det for guds skyld 17" til sommeren...... og LAMPER!!! :D

Men rammene rundt forførene, de kan du gjerne lakkere sorte. Og låne sotefilmen min som ligger i verkstedet til bakvinduene dine :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, jess, vi får se hva som skjer nå ;) Ble litt klar for ny bil etter sladdinga i kveld... Hehe, men får se hvor langt penga holder :)

Uansett, har lyst til å gjøre ting med denne, siden den er så billig i drift. Det gjør at det er en veldig fin bil å kjøre. Så vi får se, Nils. Sotefilm hadde vært greit det :)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått en pakke i posten! :D Så i morra blir det tur til Biltema (eller i kveld, før HHK), for å kjøpe kabelsett :)

Kabelsettet: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=75843

Også pakka mi utpakka! :D

IMG_8822.jpg

Takk til Espen-S for tåkelysa! :D

I morra blir det montering av dem, så blir spennende å se hvordan det går! Og hvordan det lyser! :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider