Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare meddele med folket at jeg ikke blir ferdig nå :( Jeg må finne ut hva som er galt med det ene tåkelyset. Kun en av lysa som funker :S

Alt er egentlig klart, mangler bare å sette på bryteren, og koble til lysa til resten av systemet :)

Første pri nå er å få det siste tåkelyset til å funke, men det blir ikke i kveld, er altfor kald nå..

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da kommer det litt bilder av det jeg har gjort :)

Vi starter med fronten før jeg begynte, her er ikke gjort en dritt anna enn å rygge bilen inn i garasjen for tørrere underlag

IMG_8831.jpg

Så var det bare å måle opp hvordan ting skulle se ut og begynne å kappe. Først brukte jeg baufil (det var det første jeg fant :P ), så gikk ejg over til kniv, men endte med saga på lommekniven min. Den funka best, utrolig nok...!

IMG_8833.jpg

Prøve montering for å se at ting sitter riktig og at det passer. Ble litt finjustering etter dette, da det var litt dårlig plass. Bare å "sage" litt til :)

IMG_8832.jpg

Her har jeg fått montert begge lysa, og skrudd dem fast. Nå sitter dem der! :D Ble ganske fornøyd med utseende også.

IMG_8834.jpg

Lagt opp kabelsettet fra Biltema. Eller plassert alle kabla i en dynge, iom at det ene lyset ikke funka, orka jeg ikke begynne å koble det opp.

IMG_8837.jpg

Greit da, jeg trakk den grønne kabelen som skal til bryteren.

IMG_8838.jpg

Plopp, og der var den inne i kupéen gitt... Merkelig... :roll:

IMG_8841.jpg

Nå ga jeg meg, og kjørte bilen ut for nok et bilde. Slik ser det ut når lysa er avskudd. Jeg ble ganske fornøyd med det jeg :)

IMG_8843.jpg

Også gjorde jeg én liten ting til... :roll: TADA! :D Fikk på Street-Garage.com merket :)

IMG_8844.jpg

Sånn ser ræva mi ut nå :)

IMG_8845.jpg

Regner med at jeg kommer til å gå ut i morra og gjøre ferdig resten, med mindre jeg skal noe anna. Men uansett så er ganske fornøyd med hvordan det ble og dagen. Gleder meg til alt er ferdig!

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...