Gå til innhold

rcfrik's Toyota Corolla XLi prosjekt [NYE BILDER S. 16 ]

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Ja, da var bilen min ferdig på verksted! :D Tok bare litt over 1 mnd, hehe...

Feilen var ECU'n som var gått til helvete. Eller for de som ikke vet hva det er, bilens hjerne. SÅ denne er nå byttet ut med en fra en Toyota Starlet, med samme motor.

Regner med at det kommer noen bilder av bilen i morra! ;) Tenke jeg skulle ta non "studio" bilder utenfor Exporama i morra :D

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skriker etter bredere hjul samt å få eksosen ut av fangeren :p

Det har jeg :P Bare med så lite gummi at jeg måtte sette på de gamle hjula før EU-kontrollen, hehe. Så de andre kommer på til sommeren igjen ;)

Ellers ser bilen ganske matt ut, er den det?

Er det noe galt med venstre blinklysglass?

Japp, den er ganske matt. Skal vaskes og poleres og ordnes skikkelig når det blir litt varmere vær igjen :)

Hmm, tror ikke det skal være noe galt med venstre blinlysglass nei, hehe :P

Bilen ser ut som en lekebil på de bildene..

Hvordan får du til det?

Ehh, hva snakker du egentlig om? :P Som en likebil? Haha

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke SÅ god peiling på fotografering, så det er nok bare en kombinasjon av EOS 400D og en jækla stor gressplen :) Forøvrig kjører han også standardobjektiv, som er 25-55mm? eller noe i den dur.

Helt riktig at alufelgene hans er litt små de og, akkurat nå prøver jeg å pushe på han R-dekk(har liggende bøttevis etter racing-sesongen), men han er redd for dårlig grep på kalde dekk... :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alu-felgene er ikke akkurat så brede de heller da..

Eirik

Haha, de er i hvertfall 5 cm bredere enn orginalfelga da ;) Sikkert litt mer også :P Kan sjekke det i morra for sikkerhetsskyld.

Nei.. LEKEbil..

Rent fototeknisk, hva har du gjort for å få objektet (bilen) til å fremstå som mindre enn hva det egentlig er?

Ta en kikk på bildene, så skjønner du sikkert hva jeg mener?

Velvel, jeg har nå bare egentlig, som go-carter sa, satt bilen ut på en ekstremt stor gressplen og knipsa. Men selvfølgelig, jeg har jo tatt bilder i de vinklene som ser best ut, og det er kanskje det som gjør at den denne gang ser ut som en lekebil, hehe. Og orginalobjektivet er 18-35 mm, Nils :P

Men syns bildene er ganske fine jeg, så fornøyd ble jeg :)

Nå har det også vist seg at jeg i dag kanskje har klart å få høl i potta... Eller jeg er rimelig sikker på at jeg har klart det, høres VELDIG sånn ut. Så i morra skal go-carter og jeg bestemme oss for om det er høl eller ikke :P Om det er det, så tar vi å fikser det i løpet av et par uker, regner jeg med ;)

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig lekk i skjøten som går rettover bakstillinga, er vi heldige kan den strammes inn, men spør du meg så det ut som den var rusta beyond recoginiton. Spørs om det blir flexirør fra biltema istedet :)

Så lenge vi får fiksa det, Nils, så er jeg fornøyd, hehe ;) Men satser på at det skal gå ganske greit :)

MEN bilen skal da ikke være rusta under der! Den ble jo tectylbehandla for ikke så mange åra siden, hmmm...

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider