elwood84 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 er det noen som har erfaring med tmtuning.com sine innvendige dørhåndtak til golf IV?? vurderer å kjøpe til alle dørene.. men hvilken finish? børstet aluminium eller kanskje gunmetal grey? noen som har dette i bilen som kan laste opp bilde? har tenkt å kjøpe antenne og, noen som vet om denne passer? black TT style antenna eller denne: Euro style aluminum antennas Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Har kun erfaring med center trim settet, men blir vel dørhåndtak og hele pakken etterhvert. Koster flesk så tar det litt etter litt.. Ville absolutt valg børsta alu så du kan matche det med ratt, girspake, døråpnere osv. Får vel ikke det i annen finish enn børsta eller chrome. Her har du bilder av en bil med hele pakken: link eneste jeg fant i farten når det gjelder antenne så mener jeg ganske bestemt at det var 5mm vi har så begge de passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ok:) har spurt rundtom før... vet ikke om jeg kan skifte ut interiøret rundt cd spilleren.. :S har hørt at de som har tre interiør eller lignende kan bytte.. men ikke jeg som har vanlig svart plast.. :S men jeg aner ikke.. har veldig lyst på full pakke.. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Alle kan bytte, men de fleste må bytte ut selve "buret" som holder dekslene på plass da de fleste golfene ikke kommer med utskiftbare deksler. Jeg har gjort dette på min, var litt jobb men helt overkommelig. VW OEM MK4 center trim cage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 ja jeg regner med at jeg må ha nytt "bur".. finnes det noen guide på kordan man skifter ut? jeg har liiite peiling på interiør. Vil ikke risikere å ta noe av, og så når det skal på igjen så får jeg det ikke til å passe.. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 vortex forumet got it all: Link Ellers så er dette en fin plass og lete etter DIY guider: link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg