Gå til innhold

Audi S8 manualer?

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

STED: Sverige.. Kunne vell kjøpt en S8 der for det jeg betalte for A6en :p

Menmen, sann er jo det..

Tenker du på manualer som Haynes og Bentley (verkstedhandbok), eller tenker du på instruksjonsbok og "bruksanvisning" på bilen din ?

EDIT: Jeg kunne fått to................... :(

Pris for bil: 78000kr

Pris for engangsavgift 311 253 kr :(

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja stygt me di prisan når man er delvis norsk.. nei, for flytte nær grensa å pendle ;) hehe

Ikke veldig fornøyd med kjøpet nei :) idag ga lageret til reimdrevne vifta opp, reima hoppa av, vifta hoppa av... og rundt 5000rpm.. så laga den vifta litt kaos der framme.. :(

tenke bare på vanlige manualer.. fram til idag.. nå tenkte jeg på haynes og :D hehe, hell i uhell så ser det ikke ut som det er så mye skader... men, har dog enda ikke begynnte å begrave meg ned i motor rommet... det for bli iløpet av uka...

Mvh Raymond R.

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt lettere undersøkelse så ser det ut som man har hatt LITT flaks her... Kun vifta som er øddlagt og lageret.

Tilogmed radiatoren er hel, tilåme reima ser uskada ut :) men, skal dog byttes uansett :D

hatt en liten audi skyttsvakt over meg her ja :)

Vurderte å få satt en elektrisk vifte istede for den reim drevne.. men, nå ser jeg jo at man må jo ha det reim hjulet uansett pga. reima skal gå i opp å ned å hit og dit.. så da er det vell like greit å sette på ny vifte å lager :)

Flaks? tja, kan jo si det :)

mvh Raymond R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, la den ut litt for morro skyld.. bare for å se responsen.. er en go del som har ringt faktisk :) men, de skjønner visst ikke at bilen er svensk og må omregges.. mener jeg skrev dette i annonsen... DELEBIL :) er jo rundt 300 000,- i avgifter på bilen :S

sjekket priser på delene jeg trengte her i norge :)

norge 14000kr

sverige 8500kr omregnet til norsk

avventer info fra en kompis som skulle sjekke polen pris på delene.. :)

har it mye lyst å selge den nei :) rett og slett elsker denna bilen :D forde om den står på dag nr 2 :D

Mvh Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nå går hele bilen for 75000,- trur ikke jeg orker å dele den opp i deler... blir sittende så lenge på den da :) så om noen er intressert såe..

får jeg ikke solgt hele bilen så er ikke det noen krise :D fått tak i deler til bilen nå.. så nå er det bare å vente :D whee :)

Rollin with style soon :) and 4 a while this time.. i hope..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bilen på veien igjenn :D glir me stil nå :)

Men, ingen som har funnet noen brukermanual på internett?

ligger bare tyske i min bil :S å er dårlig i tysk.. vurderte å ansette en tolk.. må bare finne ei blond å fin ei som kan sitte ve sia :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær ligg noe bilder.. har ikke tatt så mye enda.. holder på å fikse armlenet... :\ jævla støpegods alu...

blir midlertidig fix intill jeg får tak i noen armlener av den nye typen.. fra 2000modellen.. trur jeg det er..

http://cid-c982765ab6525bb8.skydrive.live.com/browse.aspx/Bildene

under Audi S8 mappa..

mvh Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider