PlumboRacing Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ere noen her som skal kjøre momarken 3-4 mai?:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 er planen det;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Lag noe action så jeg kan få skutt noen fine bilder til Racing:ex_machin Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 he he du får gjøre det, kommer med en god bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kommer med en helt nybygd ettførti i debutant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Lag noe action så jeg kan få skutt noen fine bilder til Racing:ex_machin si i fra hvor du skal stå da, så taker jeg fremmfor deg, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hadde planer, men meldte avbud da jeg så startkontigenten! Betaler ikke 750kr for å kjøre på Momarken! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 tar du turen til hønefoss da el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 tar du turen til hønefoss da el? Nei kjører Bjørkelangen på torsdag og om bilen er hel etter det skal Siv Agnethe kjøre på Momarken. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ble ikke noen tur på meg så håper ingen rulla forgjeves! Har forøvrig lagt ut endel nye bilcrossbilder i det siste blant annet fra Gardermoen, Eksismoa og Eriksplassen Hønefoss 3. mai. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 var vel ikke så mange som taka, men kåsa gjorde det skikelg, den skulle du hatt bilder av;) en 240 rcn bil og 240'n til sandemen gikk også runt ned fra brua, noe mere en det fikk ikke jeg med meg ivertfald Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Ble ikke noen tur på meg så håper ingen rulla forgjeves!Har forøvrig lagt ut endel nye bilcrossbilder i det siste blant annet fra Gardermoen, Eksismoa og Eriksplassen Hønefoss 3. mai. flotte bilder av godbilen våres Jan. dæven fløtte som den så ut før vi begynte å kjøre.. bilen forsvant til hønefoss, Rolf Hansen som fikk den. var totalt 7 bud 2 egne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 gratulerer med 1 plass i a-finalen ole. Jævlig bra:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 gratulerer med seier'n ole:) var det med god gammel opel denne gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 flotte bilder av godbilen våres Jan. dæven fløtte som den så ut før vi begynte å kjøre.. bilen forsvant til hønefoss, Rolf Hansen som fikk den. var totalt 7 bud 2 egne Bra kjørt av dere begge synes jeg, men å dele bil er for dumt. Tror nok både du og Lars Erik hadde kvalet her om dere hadde kjørt hver deres bil. At bilen ble borte på bud var ingen bombe, men den forsvant jo ikke så langt unna da. Bare å skrape av rødmalinga neste gang så er den klar igjen! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg