Gå til innhold

Noen som skal kjøre momarken 3-4 mai?

Ranger emnet

PlumboRacing

Anbefalte innlegg

Bra kjørt av dere begge synes jeg, men å dele bil er for dumt. Tror nok både du og Lars Erik hadde kvalet her om dere hadde kjørt hver deres bil.

At bilen ble borte på bud var ingen bombe, men den forsvant jo ikke så langt unna da.

Bare å skrape av rødmalinga neste gang så er den klar igjen!

takk for det Jan. klart det er dumt å dele bil, men vi begge ville ha en bil som gikk bra og billig for oss begge så da delte vi på bygg kostnadder og alt til den. jeg trur hvertfall at Lars Erik kunne kvalet fint med den bilen der, men det blir litt stressende for han å ta over bilen kokkt etter at jeg har kjørt 3 runder, jeg syns selv at jeg sladdet meg bort, er ikke vandt til å kjøre halv gass hver eneste sving.. hehe.

jada, må nok prøve å få den tilbake, Lars-Erik vil i alle fall ha den nå som vi vet hva den er god for. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra kjørt av dere begge synes jeg, men å dele bil er for dumt. Tror nok både du og Lars Erik hadde kvalet her om dere hadde kjørt hver deres bil.

At bilen ble borte på bud var ingen bombe, men den forsvant jo ikke så langt unna da.

Bare å skrape av rødmalinga neste gang så er den klar igjen!

Går fint å dele bil Jan, så du ikke værsting Vectran vår som gikk to a-finaler etter hverandre på Moa på torsdag? :race :hammer

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint å dele bil Jan, så du ikke værsting Vectran vår som gikk to a-finaler etter hverandre på Moa på torsdag? :race :hammer

Jo la nok merke til Vectran som tuslet stille rundt banen og plukket poeng....

Trode jeg skulle se igjen verstingen din på Hønefoss, men jeg la ikke merke til den hvertfall.

Nå er vel dere litt mer rolige bak rattet enn Gamle Bryhn og`n KlovnDaniel. Tror rattet var løst i bilen når KlovnDaniel kjørte`n for han ratta noe jævlig synes jeg!

Hørte noen rykter om at Vectran var blitt erstattet av Golf. Ser vi den på Elverum til helgen mon tro?

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk

opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk

wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk

http://www.skeie-motorsport.com

steinnes_racing@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider