Gå til innhold

Panasonic CQ-C7305N

Ranger emnet

mmmpils

Anbefalte innlegg

Hei.

Har etter mye søking frem og tilbake ho forskjellige bilstereoforhandlere gått for denne CD spilleren.

Grunnen til at jeg velgte denne er at jeg tidligere har hatt Panasonic å var ekstremt fornøyd da. En annen grunn er at den har mulighet for å bygge ut til Bluetooth. Det er noe jeg skal bestille ettervært. Koster 1995,- å det blir litt mye denne måneden grunnet kjøpet av den nye spillere;). Den jeg hadde tidligere var en av toppmodellene på slutten av 90 tallet. Eneste grunn til at den ikke er i brukt i dag er at den begynnte å justere opp volumet sånn helt plutselig.sad.gif å det var ingenting man kunne gjøre med det heller. Men men. Drit i det.

Nå er jeg bare intressert i hva dere andre synes om denne spilleren. Og det hadde vært tøfft om det var noen her som har en sånn eller har testet. Håper på svar:)

Jaja. Spent på om det er noen som har noe nyttig å komme med:)

Suzuki XL-7 2.0L TDI `06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg vei/har hørt om panasonic spillerne er at radio-delen er veldig god på de..

Ja. Kan ikke si annet enn at jeg har vært veldig førnøyd med tidligere Panasonic spillere.

Men er det andre som har noe å si til denne spilleren? Smiler fra øre til alle svar:)

Suzuki XL-7 2.0L TDI `06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt Panasonic Headunits i et par år. Jeg må si jeg har veldig gode erfaringer med de. Som klovnster sier har de en veldig god radio. Muligens den beste radiotuneren på markedet.

I det hele tatt et godt merke der man får veldig mye valuta for pengene. Jeg anbefaler det på det sterkeste.

Takk for svar suverin suveren:)(bra nick forrestn:P)

Men da er det vell ikke annet å gjøre enn å vente på pakken:) fader så jeg gleder meg:)

Suzuki XL-7 2.0L TDI `06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei.

Ville bare si at når har jeg mottat pakken med den nye Panasonicspilleren og den skuffet ikke.

Nydelig design å lyd. Masse muligheter med farger og videoer, som du kan laste opp dine egne:).

Tilkobling av 3 forsterkere pluss en aux inngang til eksterne enheter:) m m m!

Denne spilleren gjorde i værtfall meg meget fornøyd. Og ikke minst prisen:) Løp å kjøp:)

Suzuki XL-7 2.0L TDI `06

Lenke til kommentar
Del på andre sider