Sandmo Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Regner med at folk har begynt med vårpoleringa av bilen nå? Hadde vært tøft å samla alle de blanke bilene på en tråd:D Sånn ser hvertfall min ut:D Fornøyd:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Nå ble den blank og fin ja :) Må få kjøpt litt poleringsutstyr jeg å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Min er da alltid nypolert;) Til og med felgene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Nå ble den blank og fin ja :) Må få kjøpt litt poleringsutstyr jeg å. Meguiars NXT Generation er absolutt å anbefale ;) Pen bil Rune! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Mordi og er pen Sandmo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da har du jaggu dårlig syn rune;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 legg ut lista med produkter dere har brukt samtidig :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Min vårpolering: Meg. = Meguiar's :op: Vask: Meg. NXT Car wash, "two bucket metoden", Meg. vaskehanske, tøket med Meg. håndkle. Clay: Meg. detailing clay og "smøremiddel" seff ;) Lakkrens: Meg. Step1 deep crystal paint cleaner Polish: Meg. Step2 deep crystal polish Voks: Meg. NXT 2.0 wax Påført med to-hodet poleringsmasking fra Clas Ohlson. Resultat (bakdør høyre side): :D Ligger flere bilder på side 14 i tråden min! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 får vel hive meg på her.. selvom det bare ble dratt fort over for hånd med torshov-produktene til fadern ble den jo litt blank.. fler bilder i tråden min Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg