Marius Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 High Octane 2 DVD/VHS kan nå bestilles her . Dette vil være en midlertidig bestilling side helt til vi for opp webshopen. Man kan enten betille på siden eller så kan jeg ta med videone på en Streetmeet i fremtiden :D Har akuratt sett High Octane 2000! Hvis du likte High Octane 2 så er High Octane 2000 et must. Den varer i hele 2 timer og 50 min. Noen sinnsyke biler er med i filmen. Bla: Rx7 P-Port med kjempe stor turbo i over 300kmt Nissan Skyline med 1300hp på dyno og i godt over 300kmt Supra med Top Secret Widebody kit Subarau Wrx i over 300kmt For mere info om disse flimene kan du lese HER Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 1stk. High Octane 2 og 1stk. High Octane 2000 takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 går d ikke å få 2000 på DVD? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Jeg må ha DVD, fordi jeg ikke har VHS på hybelen når jeg flytter. (16 August) Har kun DVD speller på maskina mi :rolleyes: Jeg vil ha 2000 på DeVeDeeee :D Finnes det ikke? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 jeg har sett begge filmene! så HO2000 i går.....2.50 timer med masse helt herlig bilkjøring og bil i det hele tatt!!!! vannvittig kule filmer. jeg kan anbefale dem på det sterkeste!!!!! dere burde få med dere begge 2 å se dem etter hverandre! digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by Håkon A jeg har sett begge filmene! så HO2000 i går.....2.50 timer med masse helt herlig bilkjøring og bil i det hele tatt!!!! vannvittig kule filmer. jeg kan anbefale dem på det sterkeste!!!!! dere burde få med dere begge 2 å se dem etter hverandre! digg! Gode nok til å sitte å onanere etter eller? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Få igang web sjappa så fort som mulig da! *vifte med dollars* :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Pengene er på kontoen din i løpet av morgendagen (9/8.02). Har sendt bestilling. Når kan jeg forvente å ha dem? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Få igang web sjappa så fort som mulig da! *vifte med dollars* :D Du kan bestille de herfra :D http://www.bilforumet.net/High%20Octane/default.php Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Dere ska få dollars, men først etter jeg har fløtta ræva mi på hybelen :titties: Jeg gidder jo ikke å dra hjem for å hente filmene. Jeg venter heller til jeg får ny adresse aneglsmili Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Fete filmer.. har både hio2000 og 2`ern.. Når får du inn 3`ern, marius? /me vil ha.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 3 rm er ventet å være klar i sept. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Betalingmetode:Jeg sender 298,- i kontanter konvelutt til Crazy Tuning ANS, Trestegvn 10, 1087 OSLO Prisene er ikke inkludert frakt Frakt kommer på 40kr i tilegg Da blir det ikke 298 i kontanter lengre, men 338 eller.no da jo.. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 HJELP!!!Jeg bestilte begge H.O.-filmene på VHS av den grunn ad jeg har ikke dvd-spiller,enda iallefall.Jeg var å henta pakken på posten og da var H.O 2 på dvd.Hvordan skal jeg få byttet den da Marius??Bare å sende tilbake eller???Hvordan går det til???Send meg en mail på paalfivelstad@hotmail.com Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo HJELP!!!Jeg bestilte begge H.O.-filmene på VHS av den grunn ad jeg har ikke dvd-spiller,enda iallefall.Jeg var å henta pakken på posten og da var H.O 2 på dvd.Hvordan skal jeg få byttet den da Marius??Bare å sende tilbake eller???Hvordan går det til???Send meg en mail på paalfivelstad@hotmail.com Hepps! Da ordner alt seg...! Sender med penger så du slepper noen ekstrautgifter... :) Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg