Gå til innhold

Hvilken forsterker passer til sony xplod spiller?

Ranger emnet

thingbø

Anbefalte innlegg

Jeg har en Sony CDX-GT410U spiller som jeg bruker til to 6x9 høytalere. Så tenker jeg å oppgradere anlegget med en forsterker og kanskje en sub, for å utfylle lydbildet. Tenker å kjøpe dette brukt for å bruke minimalt med penger, (2000,- maks med kabler..). Kan jeg bruke hvilken som helst sub og forsterker til denne spilleren, eller er det noen hindringer i forhold til utganger?

Har tenkt spesielt på disse:

LYD PAKKER - Pakkeløsninger - Sound Storm Power Pack - Bilradiospesialisten

Bass og Forsterker tilsalgs | FINN torget

Tar gjerne imot andre forslag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de pakkene er verdt pengene spør du meg... men så er det jo begrenset hva du får for 2000kr ;)

Jeg ville helt klart byttet den møkkaspilleren du har, og kjøpt noe bedre... også dropper du tanken på alt som heter xplode i fremtiden ;)

Jeg vet det er begrenset hva man får for 2000 kr, men jeg kjøpte spiller og 6x9 ere med kabler for 3000,- og er fornøyd med dette, så jeg er kanskje ikke så kravstor. :)

Jeg ser du ikke liker xplod. Hva er egentlig grunnen til det? Spilleren er jeg veldig fornøyd med, hva er det du ikke liker ved den? Hvorfor er sub'en dårligere enn andre sub'er? Jeg har veldig lite peiling på dette ser du, og tar gjerne imot råd og veiledning. Men den pakken fra bilradiospesialisten, hva er galt med den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er etter et billig lyd anlegg så er sony xplod rett i blinken for deg :)Spiller helt greit men ikke verdens beste kvalitet lyd :p. Jeg kjører xplod i russebilen for å satse mer på lyd for en billig penge:D Finn deg en billig forsterker + Sony : XS-L120B5S (XSL120B5S) : Norge . Denne spiller knall til hva du får for prisen. Tror den ligger på 1000kr. Så er det bare å finne en forsterker. Finner sikkert noe billig greier på finn.no ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider