Gå til innhold

Lurte på å kjøpe meg omega (OMEGA KJØPT!!!)

Ranger emnet


Terjeo

Anbefalte innlegg

faen å, er jo nesten umulig å finne en, hvertfall en som ikke har gått en million km og som ikke er rusta ihjæl. Vurderer den til 10 000 men må nok gjøres en del, og den har gått langt så vil ikke bruke alt for mye på den heller.

 

Er det mye jobb å bytte til manuell kasse på disse bilene eller? og hva må eventuelt gjøres?

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da tror jeg nesten jeg går for den ass. Men må som sagt overhale alt av ventiler, noen som aner pris på det?

Bytter alle pakninger samtidig, resten tar jeg selv regner jeg med. Lakkerer den hvertfall selv koster jo 3x bilen for å få den hel lakkert hehe.

 

var en som skulle se på den i dag, håper bare ikke den er solgt :S

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har en mv6 stv som skal høgges.

Gått 176 000km. sveitser bil..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manuell kasse? Mye skal du ha for den da?

Automat..

Var svært få som kom med manuel.

Men er jo bare få tak i svinghjul fra en 2,5 å bruke det.

Passer rett på kassa som sitter i bilen om du den er manuel..

Nei usikker på pris jeg. hva byr du?

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var motoren jeg tilbydde deg her da men...

Bilen er sveitsisk å for dyr å få skilter på.

er å delvis høgd

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett meg etter en Omega B over lengre tid nå. Har også lest endel av de andre "jeg skal kjøpe omega b" trådene" Men har ikke fått svar, så siden denne tråden er aktiv spørr jeg her :p

 

Motorstørrelse har egentlig ikke noe å si akkurat nå, men siden jeg ser flest 2litere rundt om så blir det nok det jeg går for.

 

Lurer på om de motorene er slitesterke, om det er mye motor igjen etter at bilen runder 200k på telleren? Selvfølgelig kommer dette ann på folk som har brukt den. Oljeskift osv..

 

Også en liten oppsumering over spesielle rustproblemer jeg har lest meg til som går igjen.

 

Dør karmene nede.

Hjulbuer bak.

overflaterust på bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett meg etter en Omega B over lengre tid nå. Har også lest endel av de andre "jeg skal kjøpe omega b" trådene" Men har ikke fått svar, så siden denne tråden er aktiv spørr jeg her :p

 

Motorstørrelse har egentlig ikke noe å si akkurat nå, men siden jeg ser flest 2litere rundt om så blir det nok det jeg går for.

 

Lurer på om de motorene er slitesterke, om det er mye motor igjen etter at bilen runder 200k på telleren? Selvfølgelig kommer dette ann på folk som har brukt den. Oljeskift osv..

 

Også en liten oppsumering over spesielle rustproblemer jeg har lest meg til som går igjen.

 

Dør karmene nede.

Hjulbuer bak.

overflaterust på bakluka.

 

 

jeg har en opel omega 2l 16v

 

den funker greit. er ruda 250k

 

den kommer det mye røyk ut av hjulbune på for å si d sånn :P

Opel Omega B 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett meg etter en Omega B over lengre tid nå. Har også lest endel av de andre "jeg skal kjøpe omega b" trådene" Men har ikke fått svar, så siden denne tråden er aktiv spørr jeg her :p

 

Motorstørrelse har egentlig ikke noe å si akkurat nå, men siden jeg ser flest 2litere rundt om så blir det nok det jeg går for.

 

Lurer på om de motorene er slitesterke, om det er mye motor igjen etter at bilen runder 200k på telleren? Selvfølgelig kommer dette ann på folk som har brukt den. Oljeskift osv..

 

Også en liten oppsumering over spesielle rustproblemer jeg har lest meg til som går igjen.

 

Dør karmene nede.

Hjulbuer bak.

overflaterust på bakluka.

Den jeg driver å selger nå har gått 230 000km.

Motor er veldig tett og fin på den.

MEn standard feil på bila er jo rust i dører, foringer på bærebruer forran og stor foringer bak.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår