Gå til innhold

Lurte på å kjøpe meg omega (OMEGA KJØPT!!!)

Ranger emnet


Terjeo

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå hadde jeg nesten gitt opp men fant en 2.5l med manuell kasse som bare har gått 150 000km til 35 000!! JADDA! Ikke langt fra her jeg bor heller, link legges ut ETTER jeg har kjøpt den ;)

 

Kjøreslys virka ikke, og den fjuska litt på lavt turtall men det skal nok ikke by på store problemer.

 

*Gledesutbrudd*

 

Edit: Noen som har noen nettsider man kan finne masse snax til disse bilene?

 

96 mod

 

Trenger hvertfall:

 

-Linselykter

-Felger

-Eksos

-Luftfilter

-Sikkert masse mer

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt deg god bil eller?

 

Skal :) Håpa på å få sett den den helga her, men faen asså! NÅ akkurat NÅ blei jeg tatt av purken for å kjøre for fort. De kom opp på sida med blålys å greier, trodde det var noen som skulle kjøre forbi meg bare så ga bånn gass til jeg så blålysa hehe. Men men det var med båt da 30 knop i 5 knopen, sa jeg kjørte ca 20 jeg hehe for de hadde ikke måling.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det mest sansynlig handla omega på onsdag, eneste var kjørelysa som ikke virka, han hadde ikke peiling på hvorfor, han bytta en sikring med hjalp ikke. Får bare satse på at han har glemt en hehe. Skal ha fine linselykter uansett. I tilgg får jeg hel lakkert den for 5000!!!

 

Delesider mottas med stor takk!

 

Sæther, kansende deg en link på pm med bien, ingen andre skal handler før meg!! hehe

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er omega handler og hentet :D

 

2,5 v6

 

Helst strøken annet enn en bitte liten bulk i førerdør (damer og biler som rygger.....)

Finnes ikke rust noe sted.

Strøkent interiør, trengs en bitte liten vask som taes i morra.

Ikke noe kjølevann eller dritt i olja.

Foringer og høyre bærearm byttet for litt siden.

Nye sommer og vinterdekk, stygge men men.

Kun 150 000km

Reg reim byttet for 30k km siden

Kjørt pent hele tia, han blei nesten redd når jeg dro den over 6 hehe.

Understellsbehandlet.

 

Noen små feil, fjusker litt på lavt turtall, 2 følere som er gåene, abs lampa lyser etter at han bytta bremser.

Og kjølevæske føleren er gåen. Noen som vet hvordan man ordner den absen?

 

Kjørecomputeren mangler noen piksler, så ikke helt lett å lese hva som står hehe.

 

Ga bare 35 000 så jeg er fornøyd :D

 

Lager en ny tråd etter hvert, skal få tatt noen bilder i morra men skal til sverige et par uker så da skjer det ikke mye.

Etter jeg har vært der blir planene:

 

-Felger

-Senking

-Linselykter

-Anlegg

-Eu kontroll

 

Må hvertfall få nytt anlegg fort som fy, er bare kasettspiller med ræva høytalere :P

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bilder i morra.

Skal bestille linselykter + ny kjørecomp til den, da den som står i er noe dårlig hehe.

 

Noen som vet hvor man får tak i instrumentskiver? Samt hvordan man "åpner" så man kommer til kjørecomp + instrumenter?

 

Kom på en ting til: den er også understellsbehandlet, fikk mye for pengene mener jeg også :D

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke rust noe sted, er nesten for godt til å være sant ja :)

Det eneste er at den fjusker på lavt turtall, rykker litt noen ganger når jeg kjører. Skal bort en tur nå å vaske den, skal se litt om jeg får gjort noe med det da.

Virker som det er brems på den hvertfall hehehehe, spinner godt :P

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår