Stunt Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Vi kjedet oss litt.. Eg tok på meg Stunt barten! :tannløs: YouTube - Opel Omega Burnout Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Brukbar børning det der ja. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hehe! fIN DEN!! :P Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 etthjulstrekk er tafatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hehe, hvor på Sotra var dere da? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 etthjulstrekk er tafatt sant det.. Denne brukes kun til iskjøring.. Trenger en 3000 delebil! Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hehe, hvor på Sotra var dere da? :D ikke langt fra fjell.. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Alltid morro med burning vøtt. synd den bare burna med 1 hjul hehe. prøv å rygg litt så smeller du den i første så kommer begge hjula . pleier å gå iallefall. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Alltid morro med burning vøtt. synd den bare burna med 1 hjul hehe. prøv å rygg litt så smeller du den i første så kommer begge hjula . pleier å gå iallefall. Jepp,, arti det.. jeg gjorde faktisk det... mennnneee.. funket ikke.. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Helrå film ^^ :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe, fant merkene dine i dag nede på Ekren faktisk. La olje igjen der med poloen, og en lang svart en jeg og :) Hvorfor blitt avskiltet forresten? Bilen sto jo igjen :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe, fant merkene dine i dag nede på Ekren faktisk. La olje igjen der med poloen, og en lang svart en jeg og :) Hvorfor blitt avskiltet forresten? Bilen sto jo igjen :D Mulig de manglet dekk :D ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Neida, var dekk på bilen, sto bare fint parkert ved snuplassen :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg