Progress Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 har akkurat startet på et lite bilstereo prosjekt til en audi 100c4. så nå har jeg 2stk dynaBel DY9815 som jeg skulle prøvd å fått bygd ei kasse til litt info : 15" 2x2ohm, 1200w rms så jeg har veldig lite erfaring med kassebygging og lurte på om jeg kunne fått noe triks/tips av dere ? har vel egentlig bestemt meg for lukket løsning tenker jeg, i og med at ei porta kasse vil vel kreve en del større plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 noen som veit om det har noe og si med formen må kassa? trenger den være en firkanta boks? har vel ikke noe og si om den blir litt avlang med litt enkstra krinker og kroker så lenge det er rette volumet på kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi0 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kassen trenger ikke være firkantet. Lag kassen slik at den ikke tar for mye plass i bagasjerommet :) Det som er viktig er at kassevolumet tilsvarer det som er anbefalt til den suben du har. Dersom du har to subs, som i ditt tilfelle, bør du lage de to subene i seperate kammer. Tett sprekkene med fugemasse slik at kassen blir tett! En annen ting som er viktig er at enden av suben skal være minimum 5 cm fra veggen bak i kassen. Har ikke bildene fra under byggingen på denne pcn, men legger med noen bilder fra da kassebyggingen var ferdig :D Legger ut et par bilder fra byggingen dersom det er ønskelig senere i neste uke :) Siter Opel Vectra 1,6L 16V 98-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg