wizzy Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da var bilen ankommet :) noe arbeid før lakk er det men sånt tar ikke så mye tid ;) disse felgene "fulgte" med på kjøpsprisen ;) så var det meg og bildeinnlegg da,,,, her er en mappe med bilder. Putfile | egulds's Photo Album - el camino Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 nais den der de wizzy. Har sans for dem der! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Har sansen for disse jeg også, :) Ingen store planer for i år, bare få på den litt farge og cruise :P Blir vel felger og ny lakk til vinteren igjen, den får duge som arbeidsbil i sommer når jeg bygger ny garasje/verksted :m'm: Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ja e viktig å kjøre litt å! den hvite Ford Pickupen da er det din den også? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Kula sin.. om det sier deg noe.. :) den var i samme container og lagres hos meg.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Kula Arntzen ? ja kjenne han. Jobbe te Aaden du sikkert? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 stemmer det. Har en bror som leier verksted der, jeg jobber på lakksenteret på Sveberg. Lakkerer også endel for Aaden og co. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 chevellen er forresten lakkert hos Tor Bakka, eller Krogstad Auto da:) Kula da er han i Statene nå kanskje? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 okei :) var lærling der for endel år siden. Trond som lakkerte sikkert? Kula er på Frosta nå, skal vel over en snartur iløpet av sommeren før han drar i oktober og blir til april, har planer om et par mnd "over there" i vinter jeg også. 14 dager i februar var altfor kort tid. :P Er det du som har autoE14? Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Trond som lakka ja. Veldig førnøyd! ja jeg er en av tre som eier ja. Reiser vel over there i november. SEMA samt at det er NHRA runde helga før i Las Vegas som vi skal prøve å få med oss Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Trond er en habil kar han :) okei, Sema hadde vært noe å få med seg, men får ta ting etter tur.. :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ja trivelige folk oppi der Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Smartingen jeg kjøpte bilen av har montert en diger Holleygasser på den lille 305'en, bilen surner som fy og går rimelig dårlig.. noen tips til hva man bør gjøre? bare røske av og montere noe mer tilnærmet originalt? Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 tror jeg du gjør rett i. LAvere forbruk og mere respons vil jeg tro det blir. 600 cfm for eksempel Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 nå er jeg usikker på bruktmarkedet når det gjelder amcar, skaffer du slikt tro? evt. skal høre med Thomas om han har noe liggende.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg