janmoen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Sjekk hva slags Holley det er da før du går drastisk til verks, listnummeret står på venstre side på framsia av chokehuset når du sitter inne i bilen.F.eks. List 1850-x. Det finnes jo både spreadbore og squarebore-Holleyer som er fullt brubare på 305. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 aha, der det står ja. jeg får ta en titt imorgen.. uansett så er et forgasserskifte ikke så drastisk at det gjør noe :) vil bare ha ned forbruket jeg, brukte bensin for 1800 fra Oslo og opp hit.. :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 nå er jeg usikker på bruktmarkedet når det gjelder amcar, skaffer du slikt tro? evt. skal høre med Thomas om han har noe liggende.. ja da får du i allefall prøvd først Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Da var plugger og pluggledninger skiftet, merket rimelig stor forskjell så den kan umulig ha gått på mer enn 6.... ikke rart den drakk bensin på vei hjem, heh... Gir jo nesten ikke gass til sammenligning med tidligere nå, så vi får overvåke forbruket :) Time til visning er satt til 20 mai så det er håp, Hva sjekkes egentlig på den visningen? Er det lys, chassienr og bremser som er i fokus? Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 utrolig hvor bra bremsene griper. Er nesten så det griper for mye bak jo, satser på en burnout så er det så vidt jeg får rundt hjulene. Slipper jeg bremsen så spinner det som bare det og rævva kommer sidelengs :D får montere linelock tenker jeg :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 det lir mot lakkering, noen meninger om fargevalg? resultat blir å se på vårslippet på Stjørdal på søndag :P nå blir det ikke showfinish siden det blir endel ombygging neste vinter... :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 ferdig lakkert :) noe småtjafs står igjen, men det er en bruksbil for sommeren, og til at man tar det på 2 korte dager så er det bra :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Da var den også godkjent. skal innom tollbua en dag så blir det skilter :) legger ut noen bilder fra lakkeringa. som dere ser så er det noen grunner til at den ble hvit ;) [/img] 5 feite strøk med slipegrunning [/img] [/img] Ferdig :) [/img] Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Bli sver denj herrinj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Bli sver denj herrinj! grei bruksstand ivertfall.. :P enj me de, e det nå å gjørrå? :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Fikset bremsene? Har samme helvetet på Capricen min. Blokkerer bak ved minimalt trykk på bremsen. Går greit i høyere hastigheter dog (50+), da bremser den normalt ned, men det er godt mulig de blokkes her og ved skikkelig hard bremsing. Hører om primær og seundærsko, men det var et verksted som byttet disse i forfjor, så kan ikke forstå annet enn at det er rett gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 bremsene fikset jeg før jeg kjørte den inn i containeren i februar. :P meeen jeg syns nesten de virker for bra jeg, får jo nesten ikke rundt bakhjula nå. Det kan jo være noe med dau maskinist det...... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 nydelig fargevalg Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 dau maskinist nevnte jeg tidligere her, nå er den virkelig stein dau!! Oljepumpehavari i Helltunnellen forårsaket vel blå veiv, fine lagre og blå råder? :P ble stående borte ved flyplasstunnellene og vente på berging i en liten time her i natt. Så om noen tilfeldigvis har grei 350 stående som de gjerne vil bli kvitt så er det bare å ringe meg. :) Erik Guldseth 95026105 Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Beadlock har en 350 vortec med 4L60E og alle ledninger :) Hvor fikk du fatt i "spoiler" og skjørt til ElCaminoen? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg