wizzy Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Beadlock har en 350 vortec med 4L60E og alle ledninger :) Hvor fikk du fatt i "spoiler" og skjørt til ElCaminoen? okei :) da får jeg ringe han og spørre imorgen. de ble kjøpt av en privatmann i Florida.. :) men er vel å få kjøpt på http://www.elcaminostore.com Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 oljepumpe helt ok, *skjemmes* jeg var bare tom for strøm :S gneldringene jeg trodde var lagergnissing var bare reimgnissing... eeeh.. :P sånn er det når en er lakkskada og innbiller seg ting :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 oljepumpe helt ok, *skjemmes* jeg var bare tom for strøm :S gneldringene jeg trodde var lagergnissing var bare reimgnissing... eeeh.. :Psånn er det når en er lakkskada og innbiller seg ting :P Takk gud for at det er lov og gjøre feil :) Men denne ble jo nydelig! Hva ligger egentlig disse på i pris? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Takk gud for at det er lov og gjøre feil :)Men denne ble jo nydelig! Hva ligger egentlig disse på i pris? hehe, ja :P den ble jo ganske grei denne. hva de ligger på i pris aner jeg ikke, jeg importerte denne selv i vinter og har ikke kostet meg så veldig mye enda :) men om jeg skal selge den så kommer den sikkert til å ligge på 90+. Dog er dette etter egen vurdering, må kanskje justere pris etter etterspørsel samt markedsverdi. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 kurant cruisebil :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14220451 Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg